Happy Homes digitala transformation banar vägen för en färgsprakande framtid
Läs om hur Happy Homes skapade en framgångsrik digital kommunikation och en effektiv och personlig...
Med vårt Help Center och en sökbar kunskapsbas kan dina kunder både söka upp svaren på de vanligaste frågorna och kontakta dig om det behövs.
Minskar snabbt antalet återkommande frågor
Snabb installation och smidig uppdatering
Ännu snabbare med hjälp av AI
Med ett Help Center kan du erbjuda dina kunder snabba svar på sina frågor och samtidigt minska återkommande frågor in till kundservice. Samla dina guider och vanliga frågor och svar i en sökbar FAQ på din hemsida.
Våra system är utvecklade för att även ge dig den bästa servicen. Det går snabbt att installera och ditt team kan sedan enkelt ändra och uppdatera informationen som ni väljer att publicera. Släpper ni till exempel en ny produkt eller tjänst är det bara att lägga in till exempel nya guider, frågor och svar.
Ibland behövs ett personligt svar, men om du kopplar din mail till Help Center kan det ändå gå fort. Vår AI-funktion ger dig snabbt förslag på svar baserat på innehåll från dina guider, frågor och svar.
"De flesta föredrar att söka svar själva. Väldigt många behöver vår hjälp men inte på kontorstid."
Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål
Veronica Karlsson Tapio, Verksamhetsutvecklare, Teknik och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål
Läs om hur Happy Homes skapade en framgångsrik digital kommunikation och en effektiv och personlig...
Christina Bröthlin på Arla berättar om hur deras forum i dag blivit en viktig del i den dagliga...
Glassjätten Hemglass minskade antalet inkommande mail med hela 40-60% när de började använda Kundo....