Kundo Mail

Förenkla er mailhantering med Kundo Mail

Med Kundos mailhanteringssystem arbetar ni enkelt tillsammans i samma GDPR-säkrade inkorg. Ni får full koll på alla inkommande mail och kan enklare hantera flera ärenden och ser till att inget missas.

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling

Samla er e-posthantering på ett och samma ställe

Ta kontroll över era mail genom att samla alla era inkorgar och mail i ett mailhanteringssystem. Hela teamet får en överblick över alla inkommande mail och vilka som har besvarats. Kundo Mail följer självklart de regler GDPR kräver.

 
 

Smartare arbete med ett användarvänligt mailhanteringssystem

I Kundo Mail tilldelas varje ärende ett nummer för att ni enkelt ska kunna hantera alla inkommande frågor utan att missa något. Alla medarbetare ser enkelt vilka mail som är obesvarade och kan på ett strukturerat sätt ta sig igenom alla ärenden utan att något faller mellan stolarna. Kundos mailhanteringssystem är användarvänligt och kräver väldigt kort uppstartsprocess.

Ägandeskap av konversationer

Men Kundos mailhantering ser ni vem som jobbar med vad och vem som ansvarar för att svara. På så sätt tar enskilda medarbetare enkelt ägandeskap av mailkonversationerna. Det går också att tilldela ärenden direkt till den bäst lämpade medarbetaren så att varje ärende hamnar hos rätt person.

 
Automatiska regler för effektiv mailhantering

Med automatiska regler kan ni på förhand bestämma hur inkommande mail ska fördelas inom teamet. Effektivare mailhantering med andra ord.

Färdiga svar för snabb ärendehantering

Effektivisera mailhanteringen med färdiga svar. Spara tid med färdiga svar för vanligt återkommande frågor.

Samla allt i ett och samma verktyg

Kundo Mail hanteras precis som alla andra moduler i Kundos enkla dashboard. 

Se till så att inga mail glöms bort

Inga borttappade mail eller dubbla svar! Kundo Mail ger tydlig status på konversationer och överblick i er dashboard så att alla kunder verkligen får svar.

Enklare samarbete

I Kundo Mail besvarar du mail precis som i ett vanligt e-postprogram, men med smarta funktioner för: Tilldelning, påminnelser, anteckningar, kategorisering med taggar osv.

Statistik & analys av kunddialogen

Ni får statistik direkt i Kundo och via månadsrapporter. Få översikt över antal inkomna och skickade mail, era svarstider och arbetsbelastning för kollegorna.

Kundo underlättar vardagen för Stöldskyddsföreningen

”Vi såg fördelar med att det var integrerat”

- Susanne Andersson

Läs hela berättelsen

”Av alla vi tittade på var Kundo helt klart outstanding”

"Vi kände att vi behövde hitta ett sätt att nå ut till flera samtidigt på ett smidigt sätt, samtidigt som vi ville upplevas mer kundvänliga"

- Emma Franzén

Läs hela berättelsen

“Kundo Mail gav oss helt nya förutsättningar för bättre samarbete”

"Genom att mailen som kommer in kan kategoriseras i flera dimensioner kan jag som chef enkelt få svar på frågan om hur mycket ärenden vi får in inom enskilda områden"

- Anders Löfblom

Läs hela berättelsen

Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden för Coala Life

"Ju mer vi använder Kundo desto bättre blir det!"

- Lovisa Fasth

Läs hela berättelsen

Kundservice är en viktig del av Byggfabrikens e-handel

"Vi insåg att Kundo erbjöd en helhetslösning som gör det enklare för oss att börja samla vår kommunikation i ett verktyg"

- Tomas Melinder

Läs hela berättelsen

Kontroll och skalbarhet i kundservice hos Auctionet

"Att snabbt kunna tilldela ett ärende till sig själv eller en kollega gör det enkelt att tydligt fördela arbete och ansvar"

- Anna Nilsson

Läs hela berättelsen

Mindre krångel och snabbare personliga svar hos Barncancerfonden

"Vi ser direkt vem som arbetar med en fråga och har mycket bättre kontroll än tidigare"

- Nathalie Lindblad

Läs hela berättelsen

När lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla.

"Vi är väldigt nöjda med Kundo! Det är ett enkelt verktyg som alla kan använda, lätt att komma igång, och vi får dessutom många bra tips från vår success manager!"

- Mari Önnevall

Läs hela berättelsen
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Så här fungerar Kundo Mail

bild text 1

1. Vidarebefordra era mail till Kundo

Att komma igång med Kundo Mail är enkelt. Ni väljer vilka e-postadresser ni vill vidarebefordra till Kundo och ställer sen in önskade inställningar direkt i verktyget.

bild text 1

2. Era kunder och besökare skickar mail precis som vanligt

Kundo Mail fungerar som vanlig e-post för era kunder. Kunden kan som vanligt fortsätta att maila er på samma adresser som tidigare. För er är det ännu enklare!

3. Nya mail visas som obesvarade i Kundos dashboard

Ni ser snabbt obesvarad e-post i Kundos överskådliga dashboard. Symboler visar vem som arbetar med vad och om e-post legat obesvarat för länge. Konversationer kan tilldelas, följas upp och kategoriseras.

4. Historik och statistik

Alla konversationer sparas och kan sökas upp i efterhand. Alla ärenden med en viss kund kan sökas fram. Överskådlig statistik visar antal konversationer, svarstider, kategorier och mycket annat. Månadsrapporter skickas ut med en tydlig sammanfattning av aktiviteten i era inkorgar.

Upptäck mer från Kundo

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Samla all digital kundservice på ett ställe

I Kundo samlar ni enkelt alla de vanligaste kanalerna för digital kundservice.  






 

 

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890