Därför ska du satsa på kundservice i tuffa tider
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialVi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i Ukraina och den långa pandemin skapar stor osäkerhet för alla. Självklart slår det här mot alla företag och många känner oro för vad som komma skall. I de här situationerna ligger det ofta nära till hands att dra i bromsen och försöka göra besparingar där det går. Vilket i sig är en fullt rimlig reaktion. Men var ska besparingar göras? En avdelning som ofta dyker upp i de här sammanhangen är kundservice. Eftersom funktionen traditionellt sätt inte betraktats som direkt inkomstbringande känns det för många naturligt att börja göra sina besparingar här. Vi tycker det här är fel. I svåra tider är kundservice viktigare än någonsin och det finns flera anledningar till att lägga extra krut på just bra service. I den här texten listar vi 5 skäl till att satsa extra på kundservice i en lågkonjunktur.
Trevlig läsning!
Vi befinner oss just nu i minst sagt turbulenta tider. Räntor och inflation är högre än på länge och effekten av kriget i ...
Läs inlägget guider och materialVi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget guider och materialNytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget guider och material