Lyssna på dina kunder

Gustav Tranback

Gustav Tranback

CX-experten Tanja Adell guidar dig igenom det snåriga ämnet Customer Experience och berättar hur du kan jobba för att skapa riktigt bra kundupplevelser.

Vad innebär egentligen CX? Och vad betyder det i praktiken att arbeta med kundupplevelsen i fokus? Det och mycket mer frågar vi CX-experten Tanja Adell om.
 
Området CX, eller Customer Experience, har gått från att ha varit ett mer eller mindre okänt begrepp till att nästan bli en självklarhet för de flesta företag. Men vad betyder det egentligen? Och varför är det värt att satsa på?
 
För att få svar på de här frågorna satte vi oss ner med Tanja Adell. Med över ett decenniums erfarenhet av just CX guidar hon oss igenom områdets utveckling, vad du har att vinna på en CX-satsning samt hur du i praktiken kan arbeta för att skapa bättre kundupplevelser.
 
I texten går vi bland annat igenom:
  • Hur du gör för att skapa bättre kundupplevelser
  • Varför det är viktigt att arbeta med kundupplevelsen i fokus
  • Vad du har att vinna på att arbeta aktivt med CX
  • Framtiden för området CX
 Mycket nöje!