Kunskapsfika med en kundservicechef - dela erfarenheter inom kundservice!

Björn Lilja

Björn Lilja

Kring Kundos produkter samlas dagligen över 300 kundserviceorganisationer av alla olika storlekar och från alla olika branscher. I allt från interna servicegrupper på ett fåtal personer till kundserviceavdelningar på 100-tals personer hanteras dagligen tiotusentals ärenden.

I vårt arbete med dessa organisationer får vi till oss mängder av lärdomar och erfarenheter, men också många frågor. Vilka svarstider är rätt för just oss? Hur använder vi bäst chatten? Hur håller vi innehåll i kundservice uppdaterat och relevant? Detta är bara några få exempel på frågeställningar som ofta är gemensamma för organisationer av en viss storlek, eller i en viss bransch.

Här kan vi på Kundo bidra till ett värdefullt erfarenhetsutbyte! Därför kan du som kund till oss nu anmäla intresse att bli matchad med en person att dela erfarenheter med, helt utifrån dina egna önskemål och behov. Målsättningen är ett första möte, sedan väljer ni själva om ni vill fortsätta dialogen efter det.

Fyll i formuläret och svara på några få enkla frågor. Vi på Kundo hjälper sedan till med matchningen och faciliterar ert möte, fysiskt eller på distans beroende på vad som passar er bäst. Vill ni ses på Kundos kontor i Stockholm eller Oslo bjuder vi givetvis på fika och ett bokat konferensrum!

För vem passar detta?

Du bör vara ansvarig för kunddialogen i just din organisation. Oavsett om din titel är kundservicechef, supportansvarig, teamledare kundservice eller något helt annat.

Fyll i formuläret här för att påbörja erfarenhetsutbytet!