Lär er mer om era kunder med kundnöjdhetsundersökningar!
Nu kan ni direkt via Kundo mäta hur era kunder upplever den hjälp och service de fått i ärenden som kommit in via de två ...
Läs inlägget produktnyheterI Kundo Chat finns nu BankID för alla! Oavsett om era besökare använder mobilt BankID eller BankID på dator kan de nu identifiera sig i chatten.
Får ni frågor i chatten där ni behöver säkerställa att ni pratar med rätt person för att kunna svara? Behöver ni hänvisa vissa frågor till telefon på grund av detta? Med vår tilläggsmodul till Kundo Chat kan ni se till att era besökare identifierar sig med BankID. Besökaren kan börja chatta lika enkelt som vanligt men om det behövs kan era medarbetare be besökaren identifiera sig - direkt i chatten.
Nu har vi stöd både för mobilt BankID och BankID på dator (BankID på fil). Dessutom används QR-kod för extra säkerhet när besökaren till exempel vill identifiera sig med mobilt BankID men chattar på sin dator.
Så här ser det ut för den som behöver identifiera sig:
Är du nyfiken på BankID i chatten? Kontakta er customer success manager eller customer@kundo.se!
Nu kan ni direkt via Kundo mäta hur era kunder upplever den hjälp och service de fått i ärenden som kommit in via de två ...
Läs inlägget produktnyheterHar du också funderat över varför du manuellt behöver uppdatera Kundos dashboard varje gång en ny händelse har skett eller ...
Läs inlägget produktnyheterNu tar vi nästa steg i vårt telefoni-erbjudande genom att integrera med en av Nordens största operatörer för ...
Läs inlägget produktnyheter