BankID för alla!

Ylva Espling

Ylva Espling

I Kundo Chat finns nu BankID för alla! Oavsett om era besökare använder mobilt BankID eller BankID på dator kan de nu identifiera sig i chatten. 

Får ni frågor i chatten där ni behöver säkerställa att ni pratar med rätt person för att kunna svara? Behöver ni hänvisa vissa frågor till telefon på grund av detta? Med vår tilläggsmodul till Kundo Chat kan ni se till att era besökare identifierar sig med BankID. Besökaren kan börja chatta lika enkelt som vanligt men om det behövs kan era medarbetare be besökaren identifiera sig - direkt i chatten. 

Nu har vi stöd både för mobilt BankID och BankID på dator (BankID på fil). Dessutom används QR-kod för extra säkerhet när besökaren till exempel vill identifiera sig med mobilt BankID men chattar på sin dator. 

Så här ser det ut för den som behöver identifiera sig: 

BankID i Kundo Chat

 

Är du nyfiken på BankID i chatten? Kontakta er customer success manager eller customer@kundo.se!