AI Act & GDPR – vi avdramatiserar regelverket
Live Q&A med experten Hanna Öhman AI är här för att stanna men väcker samtidigt många frågor om integritet, lagring och ...
Read post kundobloggenLive Q&A med experten Hanna Öhman AI är här för att stanna men väcker samtidigt många frågor om integritet, lagring och ...
Read post kundobloggenKundservice är på väg in i en ny era, och i denna era finns AI-agenterna. Men vad är egentligen en AI-agent? Hur skiljer den ...
Read post kundobloggenAI-chatten kan bli en av era mest värdefulla investeringar – men för att den verkligen ska göra skillnad krävs ett ...
Read post kundobloggenStormberg är en av Norges mest välkända aktörer inom friluftskläder. Med en starkt kundcentrerad kultur arbetar de dedikerat ...
Read post kundberättelserAI-agent är ordet på allas läppar just nu – men vad skiljer en agent från en traditionell chatbot och en AI-chatt? Och ...
Read post kundobloggenSå hittar du rätt lösning för din kundservice – och varför Kundos AI Chat är ett smart val.
Read post kundobloggenAtt ha en AI Chat som svarar snabbt är bra. Men att ha en AI Chat som verkligen känns som ni – det är något helt annat.
Read post kundobloggenEn framgångsrik AI Chat ger inte bara snabba svar – den levererar relevanta och personliga lösningar som speglar ditt ...
Read post kundobloggenAtt navigera i den pågående AI-transformation är ingen enkel uppgift. Det är en resa som tvingar oss att ompröva allt – från ...
Read post kundobloggenKundservice genomgår en snabb förändring, och företag investerar mer än någonsin för att skapa smidigare och mer personliga ...
Read post kundobloggenHur ser framtidens kundservice ut – och hur kan du förbereda din verksamhet?
Read post kundobloggenEfter 17 år på Toyota Material Handling är Lisa Högman nu processansvarig för service. Här berättar hon om resan från ...
Read post kundberättelserNär vi träffar Kim Hedemyr i Sweefs showroom på Drottninggatan i Stockholm, omgiven av vackra designmöbler, berättar hon ...
Read post kundberättelserKavli ägs av den ideella stiftelsen Kavlifonden och utmärker sig genom sina utsökta produkter och sitt stora engagemang för ...
Read post kundberättelserDe senaste åren har färgfackhandeln Happy Homes genomgått en imponerande digital transformation som gör att de idag kan möta ...
Read post kundberättelserFör Teknik- och fritidsförvaltningen Säffle – Åmål är effektiv kommunikation och tillgänglighet helt avgörande när det ...
Read post kundberättelserKila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och sängar. Från att ha varit en fysisk butik som ...
Read post kundberättelserHemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den starkt betingade melodin och deras ...
Read post kundberättelserBara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av antal ärenden med hela 65%. Christina Bröthlin ...
Read post kundberättelserVi har pratat med Sanna Öhlin som är teamledare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...
Read post kundberättelser