Skip to content

Möjligheternas tid – Kundservice i AI-eran

Så framtidssäkrar du din kundservice – med insikter, verktyg och verkliga exempel.

Fånga din Early Bird
P1559393

Kundservicedagen 2025

AI driver ett skifte i hur vi arbetar med kundservice, och för att ligga steget före behöver du hålla dig uppdaterad. Du får en heldag fylld av inspiration, smarta verktyg och viktiga insikter som kommer rusta dig för framtiden. Samtidigt får du chansen att bygga värdefulla relationer med andra som vill göra skillnad i branschen.

Sofia Alexus, VA på Kundo

Vi putsar på detaljerna

Förra året sålde vi slut rekordsnabbt, och i år växlar vi upp. Nu övergår Blind Bird till Early Bird i biljettförsäljningen – din chans att säkra en plats till ett förmånligare pris medan vi bygger ett program som ger dig största möjliga värde av dagen. Programpunkter avslöjas löpande, så håll utkik efter nyheter för att inte missa något.

Talarsläpp

conny svensson

Systematiskt värdeskapande med AI

Conny Svensson
Director of AI Adoption, AI Sweden


Flera rapporter visar på att många företag inte får ut värde av sina AI-satsningar. Detta grundar sig ofta i att man inte har förståelse för att AI är något helt annat än digitalisering och kräver en full backning av ledningen, och en ödmjuk analys av sin egna verksamhet – som inte alla är villiga att göra. Conny går igenom vikten av ett systematisk angrepps sätt som kommer bli än viktigare nu när agenterna ligger runt hörnet.

Connys arbete fokuserar på att stimulera och stärka organisationer i sin AI-mognad så att de kan skapa skalbart och hållbart värde med AI. Han har jobbat med ny teknik som förändrar "status quo" under 30 års tid, och berört allt från tekniska lösningar till hur man tar fram nya affärsmodeller och stora organisationsförändringar kopplat till de nya möjligheterna.

Årets viktigaste kundserviceevent ­
11 november 2025 – Brygghuset, Stockholm