.
Header-KS-dagen
Kundservice i framtiden 2024 - header desktop

Dags för årets viktigaste kundserviceevent

Vi fokuserar på hur kundservice fortsätter att utvecklas i en värld i konstant förändring. Här kommer vi utforska de senaste trenderna, teknologins framsteg och de strategier som krävs för att möta framtidens kundserviceutmaningar. Låt oss gemensamt skapa nya insikter och inspirera varandra! 



Varför du inte kan missa detta event
  • - Proffs på plats: Frida Boisen, expert inom förändring och kommunikation.
    - Insikter från verkligheten: Fia Engström kundservicechef på Mathem, delar sina erfarenheter och lärdomar från en tid av utmaningar. 
    - Teknikens framtid och förändring: Hur AI-tekniken omdefinierar framtidens kundservice.
    - Paneldiskussioner med experter från branschen: Få perspektiv från branschexperter.
    - Nätverkande: Träffa och inspireras av andra inom branschen och delta i diskussioner om kundserviceutmaningarna.  


    Säkra din plats
    Du kommer få värdefulla insikter, bli inspirerad och chansen att ligga steget före inom kundservice! 

    När: 9 november, kl 08:30 (heldag)
    Var: Münchenbryggeriet (Magasinet), Södra Mälarstrand 25

    Eventet är kostnadsfritt

 

 

 

KS-dagen_1 (1)



Teman för dagen

 

Lågkonjunkturens utmaningar
  • Hör Mathems kundservicechef Fia Engström berätta om de utmaningar de ställts inför och hur de har hittat nyckeln till framgång.

  • Teknologins framtid och förändring
    • Upptäck hur den senaste AI-tekniken förändrar framtidens kundservice och få insikter från branschledare och experter om hur de navigerar i det nya teknologiska landskapet.

    • Nätverkande och diskussion
      • Ta chansen att sammanstråla med andra framstående aktörer inom vår bransch och fördjupa dig i livliga diskussioner om de allra senaste utmaningarna inom kundservice.

Program

08:30 Frukost och mingel
09:00 Välkommen till Kundservicedagen
09:15 Hur AI-tekniken omdefinierar framtidens kundservice

Emil Stenström
Emil Stenström

Head of Product, Kundo


10:05 Paus
10:20 Insikter i verklighetens kundservice
Fia Engström_2
Fia Engström

Kundservicechef, Mathem

 

11:05 Paneldiskussion: Tankar om framtiden, hur påverkas kunden och kundserviceteamet? 
Maria Christofi Johansson (1)
Maria Christofi Johansson

Kundserviceexpert

 

Group 2
Micael Paavilainen

Kundservicechef, Kontorsgiganten 

 

Group 5 (2)
Tommie Landström

Projektledare och arbetsledare, SVT

 

Fia Engström_2
Fia Engström

Kundservicechef, Mathem

 

11:55 Lunch
13:00 Nätverkande: Inspireras av andra i branschen och delta i diskussioner kring
utvalda aktuella ämnen
14:30 Paus

15:00 Action nu! Vänd utmanande förändring till framgång
  • Energikris, klimatkris, lågkonjunktur, förändrade kundbeteenden. I utmanande tider prövas vårt ledarskap. Vi vet att vi måste förändra, vårt erbjudande och med det vårt sätt att jobba. Vi vet att vi måste agera nu och våga nytt.
  • Så hur gör du för att stärka ett hållbart ledarskap där ständig förändring är det nya normala? Hur skapar du en kultur där alla på riktigt tar ansvar och känner stolthet? Där din kommunikation får tilliten att blomstra? Där motivation, respekt och arbetsglädje blir värderingar som alla brinner för? Varje dag.
Frida Boisen
Frida Boisen

Föreläsare inom förändring och kommunikation
 
16:15 Mingel och bubbel!

 

Säkra din plats nu!