Dags för årets viktigaste kundserviceevent
Vi fokuserar på hur kundservice fortsätter att utvecklas i en värld i konstant förändring. Här kommer vi utforska de senaste trenderna, teknologins framsteg och de strategier som krävs för att möta framtidens kundserviceutmaningar. Låt oss gemensamt skapa nya insikter och inspirera varandra!
Varför du inte kan missa detta event
- - Proffs på plats: Frida Boisen, expert inom förändring och kommunikation.
- Insikter från verkligheten: Fia Engström kundservicechef på Mathem, delar sina erfarenheter och lärdomar från en tid av utmaningar.
- Teknikens framtid och förändring: Hur AI-tekniken omdefinierar framtidens kundservice.
- Paneldiskussioner med experter från branschen: Få perspektiv från branschexperter.
- Nätverkande: Träffa och inspireras av andra inom branschen och delta i diskussioner om kundserviceutmaningarna.
Du kommer få värdefulla insikter, bli inspirerad och chansen att ligga steget före inom kundservice!
Säkra din plats
När: 9 november, kl 08:30 (heldag)
Var: Münchenbryggeriet, Stockholm
Eventet är kostnadsfritt
.jpg)
Teman för dagen
Lågkonjunkturens utmaningar
- Hör Mathems kundservicechef Fia Engström berätta om de utmaningar de ställts inför och hur de har hittat nyckeln till framgång.
Teknologins framtid och förändring
- Upptäck hur den senaste AI-tekniken förändrar framtidens kundservice och få insikter från branschledare och experter om hur de navigerar i det nya teknologiska landskapet.
-
Nätverkande och diskussion- Ta chansen att sammanstråla med andra framstående aktörer inom vår bransch och fördjupa dig i livliga diskussioner om de allra senaste utmaningarna inom kundservice.

Frida Boisen
Föreläsare inom förändring och kommunikation

Fia Engström
Kundservicechef på Mathem
.png?width=200&height=199&name=Maria%20Christofi%20Johansson%20(1).png)
Maria Christofi Johansson
Kundserviceexpert
Program - uppdateras löpande
Frida Boisen: "Action nu - vänd utmaningar till framgång"
- Energikris, klimatkris, lågkonjunktur, förändrade kundbeteenden. I utmanande tider prövas vårt ledarskap. Vi vet att vi måste förändra, vårt erbjudande och med det vårt sätt att jobb. Vi vet att vi måste agera nu och våga nytt. Så hur gör du för att stärka ett hållbart ledarskap där ständig förändring är det nya normala? Hur skapar du en kultur där alla på riktigt tar ansvar och känner stolthet? Där din kommunikation får tilliten att blomstra? Där motivation, respekt och arbetsglädje blir värderingar som alla brinner för? Varje dag.