Mät NPS och utvärdera kunddialogen med Quicksearch
Att mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget bloggDe flesta organisationer erbjuder såklart någon form av FAQ eller kunskapsdatabas publikt mot sina kunder. Men även kundservicemedarbetare behöver stöd och hjälp i sitt arbete! Därför blir det allt vanligare att använda en intern kunskapsdatabas som bara är tillgänglig för kundservice.
En intern kunskapsdatabas i kundserviceteamet har flera värdefulla effekter:
En exempel på en extern kunskapsbank från Kundo hos Max Hamburgare.
För att den interna kunskapsbanken ska fungera riktigt bra är det viktigt att:
Kundo Knowledge är en enkelt men kraftfull intern kunskapsdatabas för er kundservice. I Kundo Knowledge publicerar ni lekande lätt guider med strukturerad text, bilder, filmer, tabeller m.m. Ni slipper komplexiteten av ett CMS-verktyg eller allt som behöver göras för att publicera information på exempelvis intranätet. Ni kan utse innehållsansvariga och sätta granskningsintervall för att hålla innehållet uppdaterat och kvalitativt.
Exempel på kunskapsbanken i widget-format till höger. Samma widget kan bäddas in direkt i kundserviceverktyget för att vara enkelt tillgänglig.
Tack vare sin smarta widget kan Kundo Knowledge också bäddas in i direkt anslutning till att ni svarar på ärenden i Kundos digitala kundserviceverktyg. Oavsett om du svarar på e-post, en chatt eller en fråga på Facebook finns kunskapsbanken tillgänglig bara ett klick bort.
Läs mer om vår enkla kunskapsbank som kan användas både internt och extern i kundservice.
Att mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget bloggHos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva professionell ...
Läs inlägget bloggSom ytterligare ett steg i Kundos pågående tillväxtresa fortsätter bolaget att stärka upp sin styrelse. Nu tillsätter Kundo ...
Läs inlägget blogg