Mät NPS och utvärdera kunddialogen med Quicksearch

Björn Lilja

Björn Lilja

Att mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo genom att erbjuda en integration med Quicksearch.

En viktig förutsättning för att er kundservice ska kunna skapa värde för både kunder och verksamheten är att ni kan följa upp resultatet av ert arbete, oavsett kanal.

Det är enkelt att göra detta i Kundo! Nu lanserar vi möjligheten att arbeta med uppföljning och utvärdering av kunddialogen med det enkla verktyget från Quicksearch.Med Quicksearch får ni enkelt veta vad era kunder tycker och hur ni ska göra för att lyckas bättre. Quicksearch har bland annat stöd för att mäta er NPS, Net Promoter Score.

Med Quicksearch är det möjligt att mäta och följa upp kunddialogen i både Forum, Mail och Chat. Efter avslutad konversation skickas en kundundersökning automatiskt ut och resultatet samlas in och kan analyseras i Quicksearchs verktyg.

Använder ni redan Quicksearch för att mäta och utveckla era kundrelationer i andra kanaler kommer ni snabbt igång med vår gemensamma integration. Vi hjälper er också gärna att enkelt sätta upp verktyg och processer för att börja mäta kundnöjdhet från grunden.

Vill du veta mer om att mäta kundnöjdhet i Kundo? Kontakta oss så berättar vi mer!