Utforska AI - möjligheter och utmaningar inom kundservice
Media lyfter enorma möjligheter för AI inom olika branscher och stora företag avancerar snabbt på området. Men som med all ny teknik kommer också utmaningar. Vad har vi lärt oss av den senaste tidens utveckling? Och hur kan vi använda dessa insikter för att skapa effektiv och bra kundservice?
Lyssna till när Kundos nya Chief Product Officer, Sara Manding, tar sig an rådande frågeställningar ur ett kundserviceperspektiv tillsammans med vår Product Manager, Jimmy Risberg.
Det här får du koll på:
- Nya lärdomar och insikter inom kundservice och AI
- Exempel på hur andra effektiviserar sin kundservice med AI
- Praktiska steg för att komma igång med AI
Vem är webbinariet för?
Webbinariet passar utmärkt för dig som ansvarar för- eller leder ett kundserviceteam. Det är också värdefullt för dig som jobbar som kundservicemedarbetare.
I det här webbinariet utforskar vi det dynamiska landskapet av artificiell intelligens (AI) och de möjligheter som har öppnats upp för kundservice.
Sara Manding