Help center - en väg in till all kundservice

Ylva Espling

Ylva Espling

Med Kundo Help Center kan ni samla alla kundservicekanaler på en och samma webbsida. Den är enkel att uppdatera och kan integreras som en del av er webbplats.

Vi har nu lanserat Kundo Help center för att ni ska kunna ge en ännu bättre kundserviceupplevelse till era kunder och besökare.

Ni kan skapa guider för de vanligaste frågorna så att besökarna själva kan hitta svar när de vill, utan att behöva kontakta er. I kombination med tydliga kontaktvägar för telefon, e-postformulär och chatt fungerar Help center som en startpunkt också för ärenden som inte går att hantera via self service. Ni kan enkelt koppla ihop Help Center med Kundos andra moduler som Chat, Forum och Mail.

Kundo Help center kan ofta helt ersätta den del av webbplatsen som brukar kallas till exempel Kontakt, Kundservice eller Support. All information kan enkelt uppdateras direkt av kundservicemedarbetarna, till exempel om ni under en period vill ändra vilka kontaktvägar som visas eller vilka öppettider ni har. 

Besökarna behöver inte lämna er webbplats för att hitta svar på sin fråga eller för att kontakta er - Kundo Help center kan integreras på valfri sida på er webbplats. Utseende och typsnitt kan anpassas till er grafiska profil för att ge en bättre och mer enhetlig kundupplevelse - det skapar nöjdare kunder! 

Blir du nyfiken på att veta mer om hur er organisation skulle kunna använda er av Kundo Help center? Kontakta er success manager på Kundo eller skicka ett mail till customer@kundo.se

Här är exempel på Help center hos några av våra kunder och demosidor, hoppas att de kan inspirera er! 

 

equestrian KB

 

Hälsoförbundet KB

 

expertent KB

steamery KB