Kommentarer - för effektivare samarbete

Ylva Espling

Ylva Espling

Med nya funktionen Kommentarer kan ni enkelt samarbeta om ett ärende och följa kommunikationshistoriken. 

Vi vet att det inte bara är enkla och snabba frågor från kunder som kommer in till kundservice. Ibland krävs det att flera i kundservice samarbetar för att kunna hantera ärenden som kommer in och andra gånger behövs information från andra i verksamheten för att svara kunden.

För att göra det enklare för er som arbetar med kundservice att samarbeta och kommunicera i Kundo har vi ersatt den tidigare funktionen Anteckningar med Kommentarer

För varje kommentar som skrivs kan ni se vem som skrivit den och när. Det blir då enklare att följa den interna kommunikationen för ett ärende och hur det har hanterats. 

En användare som skriver en kommentar kan redigera och ta bort den när som helst, för att förhindra att inaktuell information finns kvar.

Behöver ni ibland involvera andra i organisationen som inte är användare i Kundo? Sedan tidigare finns samarbetsverktyget Be om hjälp som kan användas då. Läs mer om Be om hjälp eller titta på vår produktspaning om funktionen. 

Med den här ändringen hoppas vi att det blir ännu enklare för er att samarbeta och kommunicera!