Nu flyttar Kundo till en ny address på webben!
Som en del av ett övergripande säkerhets- och förbättringsarbete har det blivit dags för Kundo att flytta till en ny adress. ...
Läs inlägget produktnyheterMed Kundo kan ni hantera inkommande frågor och svar från era kunder på ett effektivt sätt. Men vad händer när ni vill involvera andra avdelningar eller intressenter i en pågående diskussion? Vi har lösningen - en integration med Slack.
Slack är en populär kommunikationsplattform för företag som låter användare skapa kanaler för att diskutera och dela information. Genom vår integration med Slack kan användare enkelt publicera en notis i en specifik Slack-kanal om en pågående diskussion i Kundo. Detta gör att andra medarbetare, som kanske inte har tillgång till Kundo, kan få information om frågan och eventuellt bidra med sin expertis.
Fördelarna med att integrera Kundo med Slack är många. Genom att publicera notiser i en Slack-kanal kan användare:
Genom att integrera Kundo med Slack kan ni få en mer effektiv och transparent kundserviceprocess. Genom att involvera fler avdelningar och intressenter i diskussionerna kan ni dessutom snabbare och mer effektivt hitta lösningar på kundens frågor och problem.
Vi på Kundo är stolta över att kunna erbjuda denna integration och vi tror att den kommer att hjälpa våra kunder att förbättra sin kundservice och öka samarbetet internt. För mer information om hur du kan integrera Kundo med Slack, besök vår hemsida eller kontakta oss!
Som en del av ett övergripande säkerhets- och förbättringsarbete har det blivit dags för Kundo att flytta till en ny adress. ...
Läs inlägget produktnyheterHär kommer en sammanfattning av de nya funktioner och förbättringar vi byggt i Kundo under Q1 2023!
Läs inlägget produktnyheterNu har vi integrerat Kundo med WhatsApp, vilket innebär att ni kan ta emot inkommande förfrågningar från WhatsApp och ...
Läs inlägget produktnyheter