Minska svarstiden genom återanvänd kunskap

Ylva Espling

Ylva Espling

Använder ni både Kundo Mail och antingen Kundo Forum eller Kundo Knowledge? Nu kan ni svara snabbare på mail genom att enkelt återanvända all kunskap ni byggt upp i forumet eller kunskapsbanken. 

Visst händer det att du får in frågor i Kundo Mail där svaret finns att hitta i ert forum eller er kunskapsbank? Sedan tidigare finns i Kundo möjligheten att i ett mail snabbt och smidigt länka till ett foruminlägg. Nu har vi infört samma möjlighet att enkelt länka till en guide i kunskapsbanken när du svarar på ett mail. 

Att på det sättet återanvända den kunskap som ni lagt tid på att bygga upp i ert forum eller kunskapsbank,  gör förstås att du lägger mindre tid på att  svara kunden. Men, det kan också leda till att kunden nästa gång försöker hitta sitt svar i forumet eller kunskapsbanken innan de kontaktar er. En dubbel win helt enkelt! 

Under Inställningar för inkorgen kan ni välja vilket forum eller kunskapsbank som den ska vara kopplad till. I Kundo Mail kommer sen en ny knapp dyka upp för att enkelt länka till ett foruminlägg eller guide. 

Använder ni Kundo Mail och vill veta mer om hur ett forum eller en kunskapsbank skulle kunna göra er effektivare?  Kontakta er success manager eller skicka ett mail till customer@kundo.se!