Skräddarsy AI för din kundservice
Företag står inför enorma möjligheter att effektivisera med AI-teknik. Men var ska man börja? Och hur kan AI ge mest värde för kundserviceteamet?
I det här webinariet delar vi spännande insikter kring den senaste teknologin och ger praktiska exempel på hur AI kan integreras inom kundservice.
Det här kan du förvänta dig:
- Omvärldsanalys: Var står vi i utvecklingen av AI? Och vad har vi lärt oss om tillämpningen av den hittills?
- Hur kan kundservice bäst få ut värde av den senaste AI-tekniken?
- Bra prompting är nyckeln till att skräddarsy och optimera arbetssätt för din verksamhet - vi delar konkreta tips!
Vem är webinariet för?
Det passar utmärkt för dig som ansvarar för- eller leder ett kundserviceteam. Det är också värdefullt för dig som jobbar som kundservicemedarbetare eller vill förstå mer om hur AI kan appliceras för att förbättra kundupplevelsen.
Se webinariet med AI-experten Birger Moëll, och få konkreta tips på hur du kan skräddarsy AI för din kundservice!
Sara Manding