Effektivisera er kundservice på rätt sätt
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget bloggFreshdesk är en av de största internationella aktörerna för kundservice- och ärendehanteringsystem. Freshdesk (numera Freshworks) grundades 2010 med liknande filosofi som idag kännetecknar Kundo, att vara ett modernare och enklare alternativ till avancerade ärendehanteringssystem och stora systemen för callcenters.
Freshdesk är idag en väldigt omfattande produkt. På Kundo kommer vi ofta i kontakt med mindre och medelstora organisationer som söker är en aktör med en annan typ av personlig service än vad Freshdesk erbjuder.
Kundo är en helhetsleverantör för digital kundservice och erbjuder precis som Freshdesk stöd för att hantera ärenden via e-post, chatt och sociala medier. I Kundos verktyg kan ni också publicera och underhålla en FAQ internt och mot era kunder. Vi har också en lösning för frågeforum som är unik i sitt slag. Det är ett verktyg som blivit mycket populärt i Sverige, där det används av flera stora företag för att effektivisera kundservice och möjligöra en nära dialog med kunderna
Läs mer om Kundos produkter Chat, Mail, Social, Knowledge och Forum.
När vi frågar kundservicechefer och medarbetare inom kundservice får vi främst beröm för två saker: Vår lättanvända produkt och vår snabba och engagerade support. Vår strategi och filosofi är att skapa en produkt i världsklass, samtidigt som vi ger en unik service som bara en lokal aktör kan erbjuda.
Några av fördelarna med Kundo::
Ett enkelt och modernt gränssnitt. Många kunder vittnar om att produkten är intuitiv och självförklarande!
Vi erbjuder svensk support via telefon, e-post och chatt. Ni får också en dedikerad kontaktperson hos oss som hjälper er både vid uppstart och löpande.
Utbildning på plats hos er ingår i det paket ni köper av oss.
Vi erbjuder kurser inom digital kundservice, hur du bäst bemöter kunder i digitala kanaler som chatt och sociala medier.
Ni har möjlighet att delta på våra återkommande kund- och användarträffar med fokus på erfarenhetsutbyte, inspiration och tips för en bättre digital kundservice.
Vi har självklart fullt stöd för svenska och europeiska lagar och regler. Vår produkt är därför självklart kompatibel med GDPR. Vi kan också erbjuda goda råd och stöd inom detta område.
Vill du veta mer om våra produkter och vårt erbjudande? Vi erbjuder självklart presentationer både på plats hos er eller via webben. Boka en kostnadsfri demo med en av våra experter!
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget bloggAtt bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och lösningar. Men dessa ...
Läs inlägget bloggCustomer Experience, eller CX, är ett begrepp som börjat användas allt flitigare under det senaste året. Med vad betyder det ...
Läs inlägget blogg