Ge dina kunder snabbare svar med self-service från Kundo

Hjälp dina kunder att hjälpa sig själva! Med self-service från Kundo kan du enkelt se till att dina kunder snabbt får svar på sina frågor, även när du och dina kollegor inte är tillgängliga.

  • Snabba svar dygnet runt
  • Minska antalet återkommande frågor
  • Få statistik och värdefulla insikter
Boka demo

Snabba svar dygnet runt

Med self-service kan du erbjuda bra kundservice dygnet runt. Samla dina vanligaste frågor på ett ställe så att dina kunder snabbt kan hitta svar.

 
 

Minska antalet återkommande frågor

När dina kunder hittar svar på sina frågor själva behöver ni inte lägga tid på att svara på samma fråga om och om igen. Det gör att antalet ärenden in till er minskar, och ni kan lägga tid på annat.

Vilka kontaktvägar ingår?



 

 

Help Center

  • Samla era kontaktvägar på ett ställe
  • Enkel att uppdatera och ändra
  • En naturlig del av er hemsida
Läs mer
Help Center

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Läs mer
Forum

Kom igång idag!

Vi erbjuder olika paket beroende på hur många återkommande frågor som ni får in till kundservice. Välj det som passar er bäst!

Self-service
Light

Samla allt ert hjälpmaterial i ett sökbart help center där kunderna själva hittar rätt.

  • 1 help center med obegränsat antal guider och kategorier
    Help center

    Med ett help center kan ni skapa guider som svarar på era besökares vanligaste frågor. På så sätt kan ni erbjuda kundservice dygnet runt och minska antalet inkommande ärenden.

  • Support & uppstart
    Support & uppstart

    Vi guidar er med konfiguration och erbjuder digitala utbildningsvideos i verktyget för att ni ska komma igång så snabbt och bra som möjligt med Kundo.

Boka demo
Full

Låt era besökare hjälpa er bygga en relevant frågebank! Komplettera ert help center med vårt unika forum med användargenererat innehåll.

  • 1 help center
    Help center

    Med ett help center kan ni skapa guider som svarar på era besökares vanligaste frågor. På så sätt kan ni erbjuda kundservice dygnet runt och minska antalet inkommande ärenden.

    med integrerat forum
    Forum

    Forumet bygger på användargenererat innehåll och uppdateras automatiskt när nya frågor ställs. Därför är innehållet alltid uppdaterat och relevant för era besökare.

  • Personlig Success Manager
    Personlig Success Manager

    En dedikerad kontaktperson som hjälper er att bli framgångsrika i användningen av Kundo. Er Success Manager stöttar er med införandet av plattformen från start till mål och därefter när ni behöver stöd och coachning för att nå era mål.

Boka demo
Se alla våra paket

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis
 

Vi hanterar över 1.000.000+ meddelanden per månad och över 20.000 kundservicemedarbetare arbetar i våra system varje dag.

Här är några av organisationerna som förbättrat sin kundservice med Kundo: