Skip to content
Sara Manding Holm CPO på Kundo, och Sofia Alexus VD på Kundo

Hur du som kundservicechef undviker den dolda AI-missen

AI-tåget går – och du måste vara med. Det vet alla kundservicechefer idag. Men i jakten på snabbare svar, smartare flöden och mer självgående team finns det en sak som väldigt många missar. En miss som gör att AI:n inte levererar, teamet tappar fart och effekten uteblir.

På 30 minuter får du med dig:

Hur du undviker misstaget alla gör just nu
Rätt sak att börja med i din AI-resa
• Praktiska steg för att komma igång

Perfekt för dig som är:

• Kundservicechef eller supportansvarig som vill använda AI på rätt sätt och förstå hur AI påverkar arbetssätt och kvalitet.
• CX-, CRM- eller digitaliseringsansvarig som driver förändring i organisationen.
• Beslutsfattare som vill investera i AI och få det rätt från början.

Våra talare

Group 418-1

Sofia Alexus
VD, Kundo

Group 419-2

Sara Manding Holm
Chief Product Officer

 

Se webinar