Hur du som kundservicechef undviker den dolda AI-missen
AI-tåget går – och du måste vara med. Det vet alla kundservicechefer idag. Men i jakten på snabbare svar, smartare flöden och mer självgående team finns det en sak som väldigt många missar. En miss som gör att AI:n inte levererar, teamet tappar fart och effekten uteblir.
På 30 minuter får du med dig:
• Hur du undviker misstaget alla gör just nu
• Rätt sak att börja med i din AI-resa
• Praktiska steg för att komma igång
Perfekt för dig som är:
• Kundservicechef eller supportansvarig som vill använda AI på rätt sätt och förstå hur AI påverkar arbetssätt och kvalitet.
• CX-, CRM- eller digitaliseringsansvarig som driver förändring i organisationen.
• Beslutsfattare som vill investera i AI och få det rätt från början.
Våra talare

Sofia Alexus
VD, Kundo

Sara Manding Holm
Chief Product Officer
Se webinar
Vi avslöjar den viktigaste AI-missen inom kundservice och ger praktiska tips på hur ni börjar er AI-resa i rätt ände.
Sara Manding