AI Act & GDPR – vi avdramatiserar regelverket
Webinar om AI Act & GDPR med experten Hanna Öhman: Lär dig vad som gäller och få konkreta tips för...
Kundo är en komplett lösning som effektiviserar fastighetsbolags service, både internt och externt. Med AI, ärendehantering och hjälpcenter hanterar ni enkelt allt från felanmälningar och hyresgästfrågor till interna arbetsflöden. Automatisering av vanliga ärenden frigör tid, förbättrar kommunikationen och skapar förutsättningar för skalbar tillväxt.
Kundo erbjuder allt ni behöver för att skapa en optimal servicemix mellan assisterad service och self service. Med samlad ärendehantering, en tillgänglig kunskapsplattform och AI-genererad self service kan ni leverera snabb och träffsäker service i varje kanal.
Kundo AI är för organisationer som är redo att lämna splittrade supportlösningar bakom sig. Med AI-driven self service, automatiserad ärendehantering och en självlärande kunskapsmotor hjälper Kundo AI att skala service med precision samtidigt som människor alltid har kontrollen och kunskap står i centrum.
Kundo AI bygger upp kunskap automatiskt genom tidigare konversationer, webbplatser och interna källor. Det gör att ni aldrig behöver svara på samma fråga två gånger.
Kundo AI kopplas smidigt till era befintliga system, som CRM eller ärendehantering. Lösningen är plug-and-play, vilket gör det enkelt att komma igång och lika enkelt att växla upp när behoven ökar.
Ni bestämmer hur er AI ska låta. Kundo AI anpassas efter ert varumärke i både språk, ordval och tonalitet så att varje svar känns som det kommer direkt från er, inte en robot.
“Man känner sig aldrig ensam. När vi känt att vi behöver en extra avstämning om en fråga så har det alltid löst sig. Det är bland det bästa med kundo.”
Charlotte Malm, Fabo
Charlotte Malm, Fabo
Kundo ger fastighetsbolag en modern, komplett plattform för att hantera hela sitt serviceflöde – från felanmälningar och frågor från hyresgäster till intern kommunikation och ärendehantering.
Genom att kombinera AI-chatt, ärendehantering och hjälpcenter i en och samma lösning blir det enkelt att samla alla kunddialoger – oavsett kanal – i en gemensam, GDPR-säkrad vy. Det säkerställer att inget faller mellan stolarna, frigör tid och gör servicearbetet mer effektivt.
AI-chatten fungerar som den digitala ingången till all service – dygnet runt. Den kan placeras både på publika sidor och bakom inloggat läge för att integreras med era system och ge personlig hjälp baserat på hyresgästens ärenden, fastighet eller avtal. Vanliga frågor besvaras direkt, och mer komplexa ärenden kan sömlöst eskaleras till rätt person eller team.Med smart automatisering, AI-genererade svar och intern samarbetsfunktionalitet minskar manuellt arbete och handläggningstid – samtidigt som hyresgästerna får en snabbare, mer relevant upplevelse.
Kundo växer med era behov. Oavsett om ni vill förbättra kommunikationen med boende, förenkla leverantörskontakter eller stötta interna team, ger Kundo er kontroll, överblick och ett professionellt serviceintryck i varje kontakt.
Webinar om AI Act & GDPR med experten Hanna Öhman: Lär dig vad som gäller och få konkreta tips för...
Vi reder ut vad en AI-agent egentligen är och varför det är nästa stora steg inom kundservice.
Välj rätt AI-chatt för din kundservice utifrån 10 konkreta tips.
Webinar om AI-agenter: Lär dig hur de förändrar framtidens kundservice och automation.
Välj rätt AI-chatt för kundservice med vår guide på 10 viktiga faktorer och upptäck varför Kundos...
Lär dig hur du gör AI Chat till en varumärkesambassadör med fem konkreta tips för att anpassa...