Användarvänlig helpdesk software som förbättrar er kundservice

I Kundos helpdesk software hanterar ni enkelt inkommande frågor från alla populära kanaler. Ni kan svara på frågor via mail, chat, Facebook eller som inlägg i ert frågeforum. Kundos produkter gynnar såväl kundservice som slutkunden.

Ett helpdesk-system för bättre service

Sluta använda flera olika system för er support och helpdesk. Med Kundos helpdesk-software får ni en total överblick oavsett hur många kanaler ni använder er av. Alla inkommande frågor samlas i samma vy för effektivare och bättre kundservice.

 
 

Effektiv support med ett enkelt och användarvänligt helpdesk system

Samarbeta bättre inom kundservice med vår helpdesk software. Förenkla arbetet för medarbetare och undvik onödigt dubbeljobb. Ni ser tydligt vem som arbetar med vad och vilka ärenden som är obesvarade. För att se till att ni hela tiden håller era utlovade svarstider kan ni också sätta upp SLAer.

En bra helpdesk driver kundnöjdhet och försäljning

När ni arbetar på ett mer effektivt och strukturerat sätt i er helpdesk kommer också era kunder att märka det. Med ett helpdesk system ökar ni kvalitet och kortar ned svarstider på grund av den tydliga överblick ni får med Kundos verktyg. Det kommer kunderna märka.

 
Samla alla kundservicekanalar i samma helpdesk software
Förenkla samarbetet med dina kollegor med ett helpdesk system
Missa inga ärenden med er egen helpdesk

Frågor och svar om system för helpdesk

barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning

1 Min läsning
Flens kommun

Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamleadare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...

Läs inlägget kundberättelser
4 Min läsning
Carlsberg

Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Inrego

“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Ängelholms kommun

Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Bravida

“Kundo Mail gav oss helt nya förutsättningar för bättre samarbete” Med 7000 anställda bara i Sverige ställs höga krav på ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Zinzino

”Av alla vi tittade på var Kundo helt klart outstanding” Zinzino är det globala direkthandelsföretaget som nått stora ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Coala Life

Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden Coala Life är MedTech bolaget som hjälper dig att hålla koll på hjärtat. ...

Läs inlägget kundberättelser