Användarvänlig helpdesk software som förbättrar er kundservice

I Kundos helpdesk software hanterar ni enkelt inkommande frågor från alla populära kanaler. Ni kan svara på frågor via mail, chat, Facebook eller som inlägg i ert frågeforum. Kundos produkter gynnar såväl kundservice som slutkunden.

Boka demo

Ett ticketing-system som möjliggör en smart helpdesk

Sluta använda flera olika system för er support och helpdesk. Med Kundos ticketing-system får ni en total överblick oavsett hur många kanaler ni använder er av. Alla inkommande frågor samlas i samma vy för effektivare och bättre kundservice.

 
 

Effektiv support med ett enkelt och användarvänligt ticket system

Samarbeta bättre inom kundservice med vår helpdesk software. Förenkla arbetet för medarbetare och undvik onödigt dubbeljobb. Ni ser tydligt vem som arbetar med vad och vilka ärenden som är obesvarade. För att se till att ni hela tiden håller era utlovade svarstider kan ni också sätta upp SLAer.

En bra helpdesk driver kundnöjdhet och försäljning

När ni arbetar på ett mer effektivt och strukturerat sätt i er helpdesk kommer också era kunder att märka det. Med ett ticketing system ökar ni kvalitet och kortar ned svarstider på grund av den tydliga överblick ni får med Kundos verktyg. Det kommer kunderna märka.

 
Samla alla kundservicekanalar i samma helpdesk software
Förenkla samarbetet med dina kollegor med ett ticketing system
Missa inga ärenden med er egen helpdesk

Samla all digital kundservice på ett och samma ställe

Kundo erbjuder verktyg för alla digitala kundservicekanaler. Här samlas konversationer från alla kanaler på samma plats för enkel överblick och kontroll.






 

 

Kundo Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt av Kundos produkter tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till våra produkter anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning