Användarvänlig helpdesk software som förbättrar er kundservice

I Kundos helpdesk software hanterar ni enkelt inkommande frågor från alla populära kanaler. Ni kan svara på frågor via mail, chat, Facebook eller som inlägg i ert frågeforum. Kundos produkter gynnar såväl kundservice som slutkunden.

Boka demo

Ett helpdesk-system för bättre service

Sluta använda flera olika system för er support och helpdesk. Med Kundos helpdesk-software får ni en total överblick oavsett hur många kanaler ni använder er av. Alla inkommande frågor samlas i samma vy för effektivare och bättre kundservice.

 
 

Effektiv support med ett enkelt och användarvänligt helpdesk system

Samarbeta bättre inom kundservice med vår helpdesk software. Förenkla arbetet för medarbetare och undvik onödigt dubbeljobb. Ni ser tydligt vem som arbetar med vad och vilka ärenden som är obesvarade. För att se till att ni hela tiden håller era utlovade svarstider kan ni också sätta upp SLAer.

En bra helpdesk driver kundnöjdhet och försäljning

När ni arbetar på ett mer effektivt och strukturerat sätt i er helpdesk kommer också era kunder att märka det. Med ett helpdesk system ökar ni kvalitet och kortar ned svarstider på grund av den tydliga överblick ni får med Kundos verktyg. Det kommer kunderna märka.

 
Samla alla kundservicekanalar i samma helpdesk software
Förenkla samarbetet med dina kollegor med ett helpdesk system
Missa inga ärenden med er egen helpdesk

Frågor och svar om system för helpdesk

Samla all kundservice på ett ställe

Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!






 

 

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Mer än ett verktyg

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning

1 Min läsning
BankID för alla!

I Kundo Chat finns nu BankID för alla! Oavsett om era besökare använder mobilt BankID eller BankID på dator kan de nu ...

Läs inlägget produktnyheter