2
Min läsning
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden ...
Läs inlägget
guider och material
2
Min läsning
Att bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och lösningar. Men dessa ...
Läs inlägget
kundobloggen
3
Min läsning
Dags att sammanfatta vad som har hänt i Kundo under det senaste kvartalet. Här är alla highlights från oktober till december ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Nu kan ni använda kunskapsbankens startsida som en ingång till alla era kanaler, inklusive forumet.
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Nu är det möjligt att koppla inloggningen på Kundo mot ert eget inloggningssystem (så kallad Single-Sign On, SSO). Det gör ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
För ökad konkurrenskraft och medarbetarutveckling Tisdag 26 januari kl 08.30-09.30
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Kundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice!
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Lär er bemöta kunder i sociala medier
Läs inlägget
event och kurser