AI-chattens kraft: Kundservice som navet i din AI-strategi
Utforska hur en AI-driven chatt kan bli en central del av företagets övergripande AI-strategi.
Allt du behöver i ett system för den perfekta servicemixen.
Kundo erbjuder allt ni behöver för att skapa en optimal servicemix mellan assisterad service och self service – ett måste för att möta dagens krav på effektiv och personlig kundservice. Med samlad ärendehantering, en tillgänglig kunskapsplattform och AI-genererad self service kan ni leverera snabb och träffsäker service i varje kanal.
"Oavsett vilken roll du har på bolaget här på Sweef så jobbar du i Kundo. Kundo är navet för oss."
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef
Kim Hedemyr, Head of Customer Relations, Sweef
Kundo erbjuder en sömlös omnichannel-upplevelse som gör det enkelt att komma igång och leverera värde direkt.
Med fokus på användarvänlighet och enkelhet är systemet byggt för att passa era behov utan onödig komplexitet. Här kan ert team arbeta smartare, inte hårdare, och skapa en smidig och effektiv kundserviceupplevelse för både kunder och medarbetare.
Stärk ert team genom effektivt samarbete, engagemang och självledarskap.
Med funktioner som ”Be om hjälp”, tilldelning och ärendesamarbete blir det enkelt att dela kunskap, fördela ärenden och arbeta tillsammans för att lösa kundärenden snabbare och smidigare. Integrerade insikter och direkt kund-feedback hjälper ert team att agera proaktivt och leverera kundservice i toppklass.
Lås upp teamets fulla potential med en lösning där smart arbete är den nya standarden.
Med funktioner som taggar, ärendestatus, AI-assistent, automatiska regler och färdiga svarsmallar blir det enkelt för ert team att arbeta mer effektivt och fokusera på det som verkligen skapar värde. Automatisera repetitiva uppgifter och ge era medarbetare de verktyg de behöver för att leverera snabbare och mer konsekventa svar till era kunder.
Att investera i ett kundservicesystem är avgörande för att behålla lojala kunder och stärka teamets effektivitet.
Genom att implementera AI och automatisering kan ni minska manuellt arbete med 30%, vilket frigör tid för agenter att fokusera på mer komplexa uppgifter. Team som använder centraliserade kundservicesystem ser en 25% ökning i produktivitet.
Företag som satsar på kundservicesystem ser 20% kostnadsbesparing genom effektivare arbetsflöden och minskade supportkostnader. Det är inte bara en lösning för bättre kundnöjdhet utan även en strategisk investering för ökad produktivitet och lägre kostnader.
Med Kundo kan ni enkelt integrera era system, vare sig det gäller CRM, orderhantering, affärssystem eller liknande, för att skapa ett mer effektivt arbetsflöde och en sammanhängande digital upplevelse. Genom att koppla ert CRM kan ni få ett kundkort direkt i Kundo, vilket samlar all kundinformation på ett ställe och gör det enkelt för era agenter att ge snabb och personlig support baserad på korrekt och relevant information.
Våra integrationer via Make hjälper er att automatisera processer och optimera arbetsflöden, vilket frigör tid för ert team och förbättrar både produktivitet och kundnöjdhet.
På Kundo vet vi att framgångsrik kundservice kräver mer än bara rätt verktyg – det kräver expertstöd, insikter och kontinuerlig inspiration. Därför erbjuder vi en helhetslösning med snabb uppsättning, personlig support och löpande utveckling, så att ni får ut maximalt värde av Kundo.
Utöver verktyg och support får ni tillgång till inspiration och insikter genom våra webinar, bloggar och event, där vi delar trender och tips för att hjälpa er leverera kundservice i världsklass.
Utforska hur en AI-driven chatt kan bli en central del av företagets övergripande AI-strategi.
Lär dig använda CSAT för att förbättra kundnöjdheten och driva tillväxt.
Utforska fem viktiga trender inom kundservice 2025: Hyper-personalisering, AI-driven support,...