Samla all er information i en lättillgänglig intern kunskapsbank

Se till att alla medarbetare alltid har tillgång till korrekt och uppdaterad information. Med Kundos interna kunskapsbank håller ni enkelt alla ajour och ser till att era kunder får samma svar oavsett vem de pratar med.

  • Tillgänglig och uppdaterad information för alla
  • Smidig widget i Kundos dashboard för att snabbt komma åt kunskapsbanken
  • Säkerställ jämn kvalitet med all information på ett och samma ställe

Strukturerad och sökbar kunskapsdatabas

Guider publiceras i en eller flera kategorier i er kunskapsdatabas och är sökbara via en kraftfull sökfunktion. Ni kan själva skapa synonymer och alternativa sökord för att underlätta för de som söker information.

 
 

Smart widget i Kundos dashboard

Med en snygg widget i Kindo får alla medarbetare enkel tillgång till kunskapsbanken.

Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll

Utse innehållsansvariga för er FAQ som får notiser när det är dags att granska och uppdatera innehållet i er kunskapsdatabas.

 
Smart layout och struktur, och anpassad design

Kunskapsdatabasen är bygd för att alla medarbetare enkelt ska kunna navigera i den. Självklart kan ni också anpassa designen så att den passar er.

Insikter och löpande förbättringar

Ni ser enkelt vilka guider i er kunskapsdatabas som behöver förbättras tack vare feedback från medarbetarna.

En molntjänst som inte kräver utveckling

Kundo är en molntjänst. Vilket innebär att Kundo sköter alla uppdateringar och utveckling så att ni kan fokusera på innehållet i kunskapsdatabas.

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis