Kundo Knowledge

Samla era frågor och svar i en kunskapsbank

Med Kundo Knowledge får ni en plats där ni enkelt och smidigt kan publicera guider, information, artiklar och instruktioner. Hjälp era kunder att snabbare hitta svar på sina frågor i er egen kunskapsbank.

  • Strukturerad och sökbar FAQ
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget

Strukturerad och sökbar kunskapsbank

Guider publiceras i en eller flera kategorier i er kunskapsbank och är sökbara via en kraftfull sökfunktion. Ni kan själva skapa synonymer och alternativa sökord för att underlätta för de som besöker er FAQ.

 
 

Smart widget på er hemsida

Med en snygg widget på er webbplats får era besökare enkel tillgång till kunskapsbanken och andra alternativa kontaktvägar till kundservice.

Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll

Utse innehållsansvariga för er FAQ som får notiser när det är dags att granska och uppdatera innehållet i er kunskapsbank.

 
Smart layout och struktur, och anpassad design

Kunskapsbanken är lika enkel att navigera för såväl medarbetare som besökare. Självklart kan ni anpassa designen så att den passar er.

Insikter och löpande förbättringar

Ni ser enkelt vilka guider i er kunskapsbank som behöver förbättras tack vare feedback från kunderna. Ni kan också koppla på externa statistikverktyg som exempelvis Google Analytics.

En molntjänst som inte kräver utveckling

Kundo är en molntjänst. Vilket innebär att Kundo sköter alla uppdateringar och utveckling så att ni kan fokusera på innehållet i kunskapsbanken.

Kunskapsbanken är navet i SKB:s serviceorganisation

"Vi vill att alla ska kunna svara på alla typer av frågor. Därför har kunskapsbanken blivit ett så viktigt verktyg"

- Katarina Sekban Lind

Läs hela berättelsen

”Av alla vi tittade på var Kundo helt klart outstanding”

"Vi kände att vi behövde hitta ett sätt att nå ut till flera samtidigt på ett smidigt sätt, samtidigt som vi ville upplevas mer kundvänliga"

- Emma Franzén

Läs hela berättelsen
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Så här fungerar Kundo Knowledge

bild text 1

1. Skapa kunskapsbanken på Kundo

Ni skapar snabbt och enkelt en kunskapsbank i Kundo. Vi hjälper er med alla steg på vägen och att anpassa kunskapsbanken till er grafiska profil. Vi utbildar era medarbetare och visar hur ni tydligt länkar in kunskapsbanken på er webbplats.

bild text 1

2. Era medarbetare kan enkelt publicera information

Kundo Knowledge ger era kundservicemedarbetare ett enkelt verktyg för att snabbt publicera guider och kunskapsartiklar. Ni slipper det ofta omständiga arbetet med att publicera eller uppdatera material på er webbplats. Ni kan formatera guiderna med bilder, videos, rubriker, länkar och allt annat ni kan behöva.

3. Besökare söker och hittar snabbt rätt svar i kunskapsbanken

Kunder hittar till er kunskapsbank via er webbplats eller via sökningar på Google. En enkel sökfunktion leder kunden till befintliga frågor så att de i många fall inte behöver kontakta er.

4. Ni får feedback på innehållet

Era besökare kan enkelt lämna feedback på om guiden var till hjälp eller inte. Om inte så presenteras automatiskt alternativa kontaktvägar. Ni får statistik över vilka guider som fungerar bra och vilka som kan förbättras.

5. Ni har full kontroll på att allt är uppdaterat och aktuellt

Utse innehållsansvariga som löpande får påminnelser om att granska det innehåll som de är ansvariga för. Ni säkerställer att er kunskapsbank innehåller aktuell och relevant information.

Upptäck mer från Kundo

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Samla all digital kundservice på ett ställe

I Kundo samlar ni enkelt alla de vanligaste kanalerna för digital kundservice.  






 

 

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890