Kundo Knowledge

Samla era frågor och svar i en kunskapsdatabas

Med Kundo Knowledge får ni en plats där ni enkelt och smidigt kan publicera guider, information, artiklar och instruktioner. Hjälp era kunder att snabbare hitta svar på sina frågor i er egen kunskapsdatabas.

  • Strukturerad och sökbar FAQ
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget

Strukturerad och sökbar kunskapsdatabas

Guider publiceras i en eller flera kategorier i erkunskapsdatabas och är sökbara via en kraftfull sökfunktion. Ni kan själva skapa synonymer och alternativa sökord för att underlätta för de som besöker er FAQ.

 
 

Smart widget på er hemsida

Med en snygg widget på er webbplats får era besökare enkel tillgång tillkunskapsdatabasen och andra alternativa kontaktvägar till kundservice.

Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll

Utse innehållsansvariga för er FAQ som får notiser när det är dags att granska och uppdatera innehållet i er kunskapsdatabas.

 
Smart layout och struktur, och anpassad design

Kunskapsdatabasen är lika enkel att navigera för såväl medarbetare som besökare. Självklart kan ni anpassa designen så att den passar er.

Insikter och löpande förbättringar

Ni ser enkelt vilka guider i er kunskapsdatabas som behöver förbättras tack vare feedback från kunderna. Ni kan också koppla på externa statistikverktyg som exempelvis Google Analytics.

En molntjänst som inte kräver utveckling

Kundo är en molntjänst. Vilket innebär att Kundo sköter alla uppdateringar och utveckling så att ni kan fokusera på innehållet i kunskapsdatabas.

Inrego växte ur sin befintliga lösning och hittade Kundo

"Vi har effektiviserat vårt arbete tack vare Kundo och kunnat skapa en struktur som gör att inget kan falla mellan stolarna."

- Jakob Stillman

Läs hela berättelsen

Kunskapsbanken är navet i SKB:s serviceorganisation

"Vi vill att alla ska kunna svara på alla typer av frågor. Därför har kunskapsbanken blivit ett så viktigt verktyg"

- Katarina Sekban Lind

Läs hela berättelsen

”Av alla vi tittade på var Kundo helt klart outstanding”

"Vi kände att vi behövde hitta ett sätt att nå ut till flera samtidigt på ett smidigt sätt, samtidigt som vi ville upplevas mer kundvänliga"

- Emma Franzén

Läs hela berättelsen
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Så här fungerar Kundo Knowledge

bild text 1

1. Skapa kunskapsdatabasen på Kundo

Ni skapar snabbt och enkelt en kunskapsdatabas i Kundo. Vi hjälper er med alla steg på vägen och att anpassa kunskapsdatabasen till er grafiska profil. Vi utbildar era medarbetare och visar hur ni tydligt länkar in kunskapsdatabasen på er webbplats.

bild text 1

2. Era medarbetare kan enkelt publicera information

Kundo Knowledge ger era kundservicemedarbetare ett enkelt verktyg för att snabbt publicera guider och kunskapsartiklar. Ni slipper det ofta omständiga arbetet med att publicera eller uppdatera material på er webbplats. Ni kan formatera guiderna med bilder, videos, rubriker, länkar och allt annat ni kan behöva.

3. Besökare söker och hittar snabbt rätt svar i kunskapsbanken

Kunder hittar till er kunskapsdatabas via er webbplats eller via sökningar på Google. En enkel sökfunktion leder kunden till befintliga frågor så att de i många fall inte behöver kontakta er.

4. Ni får feedback på innehållet

Era besökare kan enkelt lämna feedback på om guiden var till hjälp eller inte. Om inte så presenteras automatiskt alternativa kontaktvägar. Ni får statistik över vilka guider som fungerar bra och vilka som kan förbättras.

5. Ni har full kontroll på att allt är uppdaterat och aktuellt

Utse innehållsansvariga som löpande får påminnelser om att granska det innehåll som de är ansvariga för. Ni säkerställer att er kunskapsdatabas innehåller aktuell och relevant information.

Upptäck mer från Kundo

Mer än ett verktyg

Vi vet att det krävs mer än ett bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att utöver verktyget inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Samla all kundservice på ett ställe

Kundo samlar alla era kundservicekanaler i ett och samma verktyg. Här har ni full koll på allt som skrivs till er, och kan enkelt svara i alla kanaler. Läs mer om våra olika moduler, och välj de som passar er bäst!







 

 

Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Social
social_ill_02.6f7ec302c890

Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Help Center

  • En väg in till kundservice
  • Enkel att uppdatera och ändra
  • En naturlig del av er hemsida
Mer om Help Center
Rityta 8