Skip to content

Medborgarservice som fungerar

Kommuner och myndigheter får dagligen återkommande frågor om e-tjänster, kontaktvägar och handläggningstider. Med Kundo avlastas personalen genom AI-chatt och hjälpcenter som ger snabba svar på rätt språk och med kvalitetssäkrad information. Det skapar trygghet för både medborgare och medarbetare, utan att tappa kontrollen.

Jag vill veta mer
pexels-finn-ruijter-2153149058-32906557

Anpassad helhetslösning för er servicemix

Kundo erbjuder allt ni behöver för att skapa en optimal servicemix mellan assisterad service och self service. Med samlad ärendehantering, en tillgänglig kunskapsplattform och AI-genererad self service kan ni leverera snabb och träffsäker service i varje kanal.

Följ med bland marknadsledarna

ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1 ur & penn logo svart plantagen logo svart-2 tradera logo_1 sweef logo-1 toyota finanacial services logo-1 sveriges radio logo-1 SMHI logo orrefors_logo-1
AI

Förbättrad service
Kundo AI

Kundo AI är för organisationer som är redo att lämna splittrade supportlösningar bakom sig. Med AI-driven self service, automatiserad ärendehantering och en självlärande kunskapsmotor hjälper Kundo AI att skala service med precision samtidigt som människor alltid har kontrollen och kunskap står i centrum.

Självlärande AI – inga upprepade svar

Kundo AI bygger upp kunskap automatiskt genom tidigare konversationer, webbplatser och interna källor. Det gör att ni aldrig behöver svara på samma fråga två gånger.

Snabbt igång och enkelt att skala

Kundo AI kopplas smidigt till era befintliga system, som CRM eller ärendehantering. Lösningen är plug-and-play, vilket gör det enkelt att komma igång och lika enkelt att växla upp när behoven ökar.

Anpassa tonalitet efter ditt varumärke

Ni bestämmer hur er AI ska låta. Kundo AI anpassas efter ert varumärke i både språk, ordval och tonalitet så att varje svar känns som det kommer direkt från er, inte en robot.

“Glädjen över att se hur många som tar del över andra medborgares frågor och våra svar som i slutändan minskar samtal och mejl till oss på Servicecenter.”

Susanne Lindholm, Huddinge kommun

huddingkommun

Susanne Lindholm, Huddinge kommun

pexels-jagheterjohann-940362

Effektiv medborgarservice med full kontroll

Offentliga verksamheter hanterar dagligen stora volymer frågor om e-tjänster, bygglov, skola, vård och omsorg – från en bred och mångspråkig målgrupp. Med Kundo får ni en helhetslösning som kombinerar AI-chatt, hjälpcenter och ärendehantering i ett system som är tillgängligt, spårbart och GDPR-säkert.

Medborgare får snabba och tydliga svar dygnet runt, på ett språk de förstår – medan mer komplexa ärenden automatiskt fördelas till rätt handläggare. En gemensam kunskapsbank säkerställer att kommunikationen är korrekt, uppdaterad och konsekvent – oavsett vem som svarar.Resultatet? Tryggare invånare, färre missförstånd och en effektivare organisation där service och förtroende går hand i hand.

Framtidssäkra er kundservice idag

Inspiration och insikter