AI Act & GDPR – vi avdramatiserar regelverket
Webinar om AI Act & GDPR med experten Hanna Öhman: Lär dig vad som gäller och få konkreta tips för...
Kommuner och myndigheter får dagligen återkommande frågor om e-tjänster, kontaktvägar och handläggningstider. Med Kundo avlastas personalen genom AI-chatt och hjälpcenter som ger snabba svar på rätt språk och med kvalitetssäkrad information. Det skapar trygghet för både medborgare och medarbetare, utan att tappa kontrollen.
Kundo erbjuder allt ni behöver för att skapa en optimal servicemix mellan assisterad service och self service. Med samlad ärendehantering, en tillgänglig kunskapsplattform och AI-genererad self service kan ni leverera snabb och träffsäker service i varje kanal.
Kundo AI är för organisationer som är redo att lämna splittrade supportlösningar bakom sig. Med AI-driven self service, automatiserad ärendehantering och en självlärande kunskapsmotor hjälper Kundo AI att skala service med precision samtidigt som människor alltid har kontrollen och kunskap står i centrum.
Kundo AI bygger upp kunskap automatiskt genom tidigare konversationer, webbplatser och interna källor. Det gör att ni aldrig behöver svara på samma fråga två gånger.
Kundo AI kopplas smidigt till era befintliga system, som CRM eller ärendehantering. Lösningen är plug-and-play, vilket gör det enkelt att komma igång och lika enkelt att växla upp när behoven ökar.
Ni bestämmer hur er AI ska låta. Kundo AI anpassas efter ert varumärke i både språk, ordval och tonalitet så att varje svar känns som det kommer direkt från er, inte en robot.
“Glädjen över att se hur många som tar del över andra medborgares frågor och våra svar som i slutändan minskar samtal och mejl till oss på Servicecenter.”
Susanne Lindholm, Huddinge kommun
Susanne Lindholm, Huddinge kommun
Offentliga verksamheter hanterar dagligen stora volymer frågor om e-tjänster, bygglov, skola, vård och omsorg – från en bred och mångspråkig målgrupp. Med Kundo får ni en helhetslösning som kombinerar AI-chatt, hjälpcenter och ärendehantering i ett system som är tillgängligt, spårbart och GDPR-säkert.
Medborgare får snabba och tydliga svar dygnet runt, på ett språk de förstår – medan mer komplexa ärenden automatiskt fördelas till rätt handläggare. En gemensam kunskapsbank säkerställer att kommunikationen är korrekt, uppdaterad och konsekvent – oavsett vem som svarar.Resultatet? Tryggare invånare, färre missförstånd och en effektivare organisation där service och förtroende går hand i hand.
Webinar om AI Act & GDPR med experten Hanna Öhman: Lär dig vad som gäller och få konkreta tips för...
Vi reder ut vad en AI-agent egentligen är och varför det är nästa stora steg inom kundservice.
Välj rätt AI-chatt för din kundservice utifrån 10 konkreta tips.
Webinar om AI-agenter: Lär dig hur de förändrar framtidens kundservice och automation.
Välj rätt AI-chatt för kundservice med vår guide på 10 viktiga faktorer och upptäck varför Kundos...
Lär dig hur du gör AI Chat till en varumärkesambassadör med fem konkreta tips för att anpassa...