Skip to content

AI-agenter: Vad är det – och varför pratar alla om dem?

AI-agent är ordet på allas läppar just nu – men vad skiljer en agent från en traditionell chatbot och en AI-chatt? Och varför beskrivs den som nästa stora steg inom kundservice?

I det här webinaret bjuder vi in till ett insiktsfullt samtal mellan Kundos VD, Sofia Alexus, och vår AI Lead, Kristoffer Nolgren – en av nyckelpersonerna bakom vår AI-satsning. Tillsammans reder de ut vad en AI-agent faktiskt är och hur dess utveckling förändrar kunddialoger, automation och affärsnytta.

Det här får du:

  • Överblick över den snabba utvecklingen: från botar, till AI-chattar, till agenter.
  • Klarhet i vad en AI-agent egentligen är – och vad som krävs för att det ska räknas som en.
  • Insikter i hur AI-agenter förändrar sättet vi möter kunder – och hur det kan stärka din serviceorganisation.

Under webinariet fick deltagarna möjlighet att ställa sina frågor direkt till vår AI-expert Kristoffer under en live Q&A. Alla frågor och svar finns samlade i Q&A-fliken bredvid inspelningen.

För vem?

Webinariet passar dig som jobbar med kundservice, marknadsföring eller affärsutveckling – och vill ha koll på AI:s utveckling framåt inom kundservice.



Se webinar