Skip to content
Sofia Alexus, VD Kundo

Så skapar du en modern kundupplevelse: Insikter från årets rapport

Hur ser framtidens kundservice ut – och hur kan du förbereda din verksamhet?

Välkommen på ett webinar där vi presenterar de viktigaste trenderna för kundservice 2025. Med utgångspunkt i vår rapport Kundservice i Norden 2025 delar Kundos VD, Sofia Alexus, sina insikter om hur företag kan möta kundernas ökade krav på snabb och personlig service.

Self service är kundernas nya förstahandsval, och företag satsar stort för att möta detta behov – 49 % planerar att införa AI, och 80 % investerar i self service-lösningar.

Under webinaret får du:

  • De viktigaste trenderna som formar framtidens kundservice.
  • Exklusiva insikter från vår rapport.
  • Praktiska råd för att omsätta insikterna i handling.

När?

Fredag 14 februari  /  kl. 08:30-09:00

För vem?

För dig som jobbar med kundservice, ledning eller strategi – vare sig du är chef, ansvarig för affärsutveckling eller fokuserar på kundupplevelser.


Anmäl dig nu!