Nyheter i Kundo - juli till september
Dags att sammanfatta vilka förbättringar som vi gjort under juli till september 2020, för att göra...
Vi vidareutvecklar Kundo hela tiden och nu är det dags att sammanfatta de viktigaste förbättringarna från april till juni 2020.
Taggar är viktiga för att kunna förstå bättre vilken typ av frågor ni får in. I förlängningen kan det hjälpa er att minska frågor av en viss typ och frigöra tid för andra frågor.
I Kundo kan alla redaktörer skapa nya taggar. Vi har förstått att det ibland kan ställa till problem. Antalet taggar kan snabbt öka och tid behöver läggas på att ordna upp taggarna i efterhand. Därför har vi nu infört möjligheten att fördefiniera taggar i Kundo Forum, Kundo Mail och Kundo Chat.
Vi har också gjort det enklare att tagga avsutade chattar i Kundo Chat. Chattfönstret ligger nu kvar när en chatt har avslutats. Där dyker det upp en länk för att nå chatthistoriken i Senaste aktivitet där det bland annat är möjligt att tagga chatten.
Vi gör kontinuerligt små förbättringar för att göra vardagen för våra redaktörer trevligare och effektivare:
Det finns nu ännu större möjligheter att följa upp ert användande av Kundo:
Vi har lanserat flera förbättringar i statistiken för Kundo Forum för att det ska bli enklare för er att följa vad forumet bidrar med i er verksamhet.
Vi har gjort det enklare både att skicka in en fråga och att hitta svar på sin fråga i Kundo Forum. Det sparar tid för er, samtidigt som fler av de som besöker ert forum kan få hjälp.
Kundo Forum med standardutseende uppfyller nu de tekniskt verifierbara kraven i WCAG AA till 100%.
Vi har lanserat Chattassistenten som guidar era kunder till rätt svar så fort de vill chatta med er. Den kombinerar chattens tillgänglighet med innehåll från ett frågeforum eller kunskapsbank och ger ett bemötande som är både effektivt och personligt.
Nu finns möjligheten att skicka kunderna till en annan kanal när ingen redaktör är tillgängligt i chatten. Det kan ni göra genom att ha en chattknapp som alltid ligger kvar på samma plats som en tydlig väg in för att kontakta kundservice. När ingen redaktör är tillgänglig kan välja att informera om andra kontaktvägar, låta era besökare hitta svar själva genom Chattasistenten eller göra det enkelt för dom att skicka sin fråga via e-post till er istället.
Det är nu möjligt att integrera Kundo Chat med en extern chat-bot genom att chatten kan överföras från chat-boten till en redaktör i Kundo.
Dags att sammanfatta vilka förbättringar som vi gjort under juli till september 2020, för att göra...
Nu är det dags att blicka tillbaka på allt som hänt i Kundo det senaste kvartalet. Här är en...
Nu har vi integrerat Kundo med WhatsApp, vilket innebär att ni kan ta emot inkommande förfrågningar...