Kundos styrelse utser Sofia Alexus till VD
Kundos styrelse har utnämnt Sofia Alexus till verkställande direktör med tillträdesdag 1 maj 2023.
Läs inlägget bloggChattassitenten guidar era kunder till rätt svar så fort de vill chatta med er. Genom att kombinera chattens tillgänglighet med innehåll från ett frågeforum eller kunskapsbank skapar chattassistenten rätt balans mellan effektivisering och ett personligt bemötande i kundservice. En bättre kundupplevelse och ofta ett billigare alternativ jämfört med en chatbot!
Både kunder och kundservice efterfrågar den snabbhet och tillgänglighet som kundservice via chatt erbjuder. Men chatt, precis som telefoni, kan också vara en resurskrävande kanal. Idag försöker många organisationer lösa den här utmaningen med hjälp av en chatbot.
Men en chatbot har fortfarande många tekniska utmaningar och är både dyrt och resurskrävande att införa. Det finns också många fall där kundupplevelsen inte alls blir bra i de fall där botten inte kan svara på kundens fråga.
För Kundo är det viktigt att uppnå effektivitet utan att offra kundupplevelsen. Därför har vi kopplat ihop våra populära produkter så att all kunskap i ert frågeforum eller kunskapsbank nu direkt finns tillgänglig när kunden vill chatta med er. Kundos chattassistent låter er dra nytta av det bästa från två världar - er chatt finns enkelt tillgänglig på hemsidan och den söker samtidigt svar i forum och kunskapsbank så fort kunden börjar skriva sin fråga till er.
I den här videon kan du se hur chattassistenen fungerar:
Har du redan Kundo Chat tillsammans med antingen Kundo Forum eller Kundo Knowledge kommer du igång med bara några klick. Ta kontakt med din Success Manager!
Vill du veta mer om chattassistenten eller våra övriga produkter? Kontakta oss för en demo!
Kundos styrelse har utnämnt Sofia Alexus till verkställande direktör med tillträdesdag 1 maj 2023.
Läs inlägget bloggMed ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna ...
Läs inlägget bloggKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget blogg