2

Nyheter i Kundo - januari till mars

2022-04-13 Jimmy Risberg
 
 

Nu är det dags att presentera ett axplock av de produktförbättringar vi lanserat under årets första kvartal!

Uppdaterad händelselogg 
Med hjälp av händelseloggen håller ni koll på vem som gjort ändringar i ett ärende, och vad de har gjort. Vi har nu utökat de händelser vi loggar så att händelseloggen även innehåller:

  • Vilka taggar som använts
  • Händelser som påverkar inlägg i forumet
  • Mail som vidarebefordras och flyttas

Läs vår användarguide för att lära dig mer om händelseloggen

Förbättringar i samtalsloggen
Nu kan ni se statistik över hur många samtal respektive användare har loggat. I statistiken presenteras och summeras de samtal som hanterats.

Det är även möjligt att ha flera parallella samtalsloggar aktiverade. Ni kan på så vis registrera samtal som kommer in på olika slingor separat för att se antalet samtal per slinga samt vad de handlar om. Ni kan även knyta enskilda användare till olika samtalsloggar för att fördela arbetet optimalt.

Boka demo eller läs mer om samtalsloggen i Kundo

Färdiga svar för sociala medie-kanaler
Ni som hanterar mail i Kundo känner redan till färdiga svar. Nu har vi även lagt till möjligheten till färdiga svar för Facebook och Instagram! Detta gör att ni som är i behov av mallar för upprepade svar får en betydligt effektivare vardag.

Boka demo eller läs mer om kundservice i sociala medier

Ytterligare förbättringar 
Ni har väl inte missat filtrerings-möjligheterna i dashboarden? Det är ett superbra verktyg för att sortera ärenden efter exempelvis vem som hanterar dem, hur de är taggade eller när de kom in. Filtren kan ni spara och använda varje gång ni loggar in för dagen. 

Vi har förbättrat filterfunktionen genom att vi bl.a inte längre visar upp filteralternativ som inte är kompatibla med de kanaler ni valt samt snyggat till drop down-menyer, knappar och kalendern. 

För er med kunskapsbank har vi dessutom förtydligat och förenklat navigationen: menyn visar numera hur många guider som finns att granska! 

 
 
 
2022-04-13 Jimmy Risberg
 
 
 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!