guider och material

Så säkerställer du en bra kundupplevelse för dina kunder

Får kunderna en bra upplevelse av att handla hos dig? Ser kundserviceteamet till att kunderna får en bra kundupplevelse? En forskningsstudie från Walker från 2013 visar att företag som har en femårig strategi ägnar 50 % av verksamheten åt att förbättra kundupplevelsen. Statistik från PWC ...

 
 

Läs våra guider & material

1 Min läsning
7 steg till nöjda kunder

Det yttersta målet för de flesta kundserviceorganiastioner är att göra sina kunder nöjda. Något som inte alltid är ...

Ladda ner guider och material
1 Min läsning
Kundservice i Norden 2022

Återigen har Kundo kollat av kundservicebranschen för att få reda på vilka trender och utmaningar som råder, hur branschen ...

Ladda ner guider och material

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!