Servicemix och AI i kundservice - Kundos VD Sofia Alexus gästar Wowpodden
Hur skapar man den perfekta servicemixen mellan självbetjäning och assisterad service? Och hur kan AI revolutionera kundservice i framtiden? Det här är frågor som vår VD, Sofia Alexus, diskuterar i det senaste avsnittet av Wowpodden, där hon delar med sig av insikter och konkreta tips för att förbättra kundupplevelsen.
I podden pratar Sofia bland annat om:
- Att bygga en kundfokuserad servicemix – hur en kombination av självbetjäning och assisterad service bäst möter kundens behov.
- AIs påverkan på kundservice – och hur tekniken kan skapa både nya möjligheter och effektiviseringar.
- Praktiska tips för self-service – hur företag snabbt och enkelt kan implementera self-service-lösningar för att förbättra kundupplevelsen och frigöra tid för mer avancerade ärenden.
Är du nyfiken på hur du kan ta din kundservice till nästa nivå? Då är det här avsnittet något för dig!
Lyssna här: Servicemix och AI i kundservice med Sofia Alexus, CEO Kundo
Utforska hur rätt servicemix och AI kan revolutionera kundservice enligt Kundos VD Sofia Alexus, i det senaste avsnittet av Wowpodden.
Rebecca Haglöf