Nyheter i Kundo - april till juni
Dags att se tillbaka på ett spännande andra kvartal 2021. Här är vad som har hänt i Kundo under...
Dags att sammanfatta allt nytt som hänt i Kundos produkter under det första kvartalet 2020.
Vi lanserade i början av året Den nya funktionen Be om hjälp som finns tillgänglig i Kundo Mail och Kundo Forum. Perfekt när du behöver ta hjälp av en kollega eller en expert på ett visst ämne, för att kunna svara en användare. Du hittar den nya funktionen i redaktörsverktygen.
Vi har gjort ett gäng små förbättringar som vi hoppas underlättar för dig som redaktör i Kundo:
Vi har gjort flera förändringar för att ni ska kunna följa upp ert användande av Kundo ännu bättre!
Ett gammalt foruminlägg behöver nödvändigtvis inte vara irrelevant, men ibland kan det upplevas så när datumet är långt bak i tiden. Nu kan du uppdatera datumet till dagens datum genom att klicka i Uppdatera datum när du redigerar ett inlägg.
Du kan också flytta ett inlägg till en annan redaktör, t.ex. när den slutar eller när ni vill flytta ett inlägg till den generiska redaktören.
I Kundo Knowledge är det nu lättare att på ett överskådligt sätt presentera en större mängd information med hjälp av underkategorier. Kunskapsbaserna har också fått en uppdaterad design för besökarna.
Vi har gjort förbättringar så att du enklare kan hitta guider som du eller någon annan person är innehållsansvarig för. Det går också att filtrera fram de guider som ingen är innehållsansvarig för, så att ni kan säkerställa att allt innehåll hålls uppdaterat.
Nu är det möjligt att skicka vidare chatthistoriken internt i organisationen. Det kan vara att vissa chattärenden behöver tas vidare i det interna ärendehanteringssystemet, att ekonomiavdelningen ska ta något vidare, eller kanske bara att en viss person som behöver känna till något.
Det finns mycket att vinna på att den kunskap som samlas hos kundservice inte stannar där. Använd denna funktion för att se till att insikterna kring hur kunderna tänker når längre!
Dags att se tillbaka på ett spännande andra kvartal 2021. Här är vad som har hänt i Kundo under...
Upplever du också att du saknar överblick över de frågor era kunder ställer i alla era kanaler? Du...
Dags för ytterligare en förbättring av Kundo Chat, speciellt för er som har flera chattflöden....