Chattassistenten - Ett enklare alternativ till en chatbot

Kundos chattassistent låter er dra nytta av det bästa från två världar och låter er komma igång snabbare än med en chatbot. Er chatt finns enkelt tillgänglig på hemsidan och den söker samtidigt svar i befintlig information på ett sätt som inte kompromissar med kundupplevelsen.

Som en chatbot, fast enklare

Chattassistenten låter er effektivisera kundservice i chatt utan omfattande implementation av komplexa AI-system och utan stora mängder träningsdata som annars krävs för en chatbot. 

 
 

Effekten av en chatbot, men bättre användarupplevelse

Kundupplevelsen blir lidande när en chatbot inte snabbt nog guidar vidare till en mänsklig kontakt. Bara 12% av konsumenter säger att de är nöjda med sin upplevlese av chatbotar! Chattassistenten effektiviserar er kundservice utan att vara i vägen för kunden.

Utnyttja er befintliga kunskapsbas

Chattassistenten hämtar data från er kunskapsbank eller frågeforum. Så fort information uppdateras där blir den också tillgänglig för chattassistenten. Ni kopplar de befintliga informationskällorna till chattassistenten med några få klick.

 
 

Därför ska du välja ett enklare alterantiv till en chatbot!

  • Effektiv kundservice i chatt: Minska onödiga frågor
  • Lika hög användarupplevelse som i en vanlig chatt!
  • Snabbt och enkelt att komma igång. Ingen komplex AI eller träningsdata krävs.
  • En svensk lösning med god support
 

Samla all digital kundservice på ett och samma ställe

Kundo erbjuder verktyg för alla digitala kundservicekanaler. Här samlas konversationer från alla kanaler på samma plats för enkel överblick och kontroll.






 

 

Kundo Forum

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor
Mer om Kundo Forum
forum_ill_02.ac3665a58841 (1)

Kundo Mail

  • Samla alla era mail på ett ställe
  • Se till att inga mail förblir obesvarade
  • Använd färdiga svar för snabbare återkoppling
Mer om Kundo Mail
mail_ill_02.a37f3436a65d

Kundo Chat

  • Personligt bemötande
  • Snabb hantering
  • Enkelt och bekant gränssnitt
Mer om Kundo Chat
chat_ill_02.1a7e270caeb7

Kundo Knowledge

  • Strukturerat och sökbart
  • Uppdaterat och kvalitetssäkrat innehåll
  • Enkel tillgång via widget
Mer om Kundo Knowledge
knowledge_ill_05.83e9c99595a7

Kundo Social

  • Hantera inkommande frågor från Messenger och Facebook
  • Inga personliga Facebook-konton behövs
  • Se allt som skrivs till er på ett och samma ställe
Mer om Kundo Social
social_ill_02.6f7ec302c890
lakareutangranser-1 sr-2 apoteket-1 barncancerfonden-1 arla-1 angelholm-1

Varför Kundo?

Vi vet att det krävs mer än bra verktyg för att leverera kundservice i världsklass. Vi vill därför hjälpa er att bli framgångsrika i alla delar av er kundservice. Läs mer om hela vårt erbjudande här!

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt av Kundos produkter tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till våra produkter anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis

Mer läsning