Ett enklare alternativ till en Chatbot

Överväger ni att använda en chatbot? Kundos chattassistent effektiviserar er kundservice utan att kompromissa med användarupplevelsen. Ni kommer också igång snabbare än med en chatbot. Er chatt finns enkelt tillgänglig på hemsidan och söker och presenterar svar i befintlig information på ett sätt som inte kompromissar med kundens upplevelse.

Som en chatbot, fast enklare

Chattassistenten låter er effektivisera kundservice i chatt utan omfattande implementation av komplexa AI-system och utan stora mängder träningsdata som annars krävs för en chatbot.  Ni är igång med några få klick.

 
 

Effekten av en chatbot, men bättre användarupplevelse

Kundupplevelsen blir lidande när en chatbot inte  svarar rätt eller snabbt nog guidar vidare till en mänsklig kontakt. Bara 12% av konsumenter säger att de är nöjda med sin upplevelse av chatbotar! Chattassistenten effektiviserar er kundservice utan att vara i vägen för kunden.

Utnyttja er befintliga kunskapsbas

Chattassistenten hämtar data från er kunskapsbank eller frågeforum. Så fort information uppdateras där blir den också tillgänglig för chattassistenten. Ni kopplar de befintliga informationskällorna till chattassistenten med några få klick. 

 
 

Därför ska du välja ett enklare alternativ till en chatbot!

  • Effektiv kundservice i chatt: Minska onödiga frågor
  • Stödjer svenska och alla andra språk
  • Lika hög användarupplevelse som i en vanlig chatt!
  • Snabbt och enkelt att komma igång. Ingen komplex AI eller träningsdata krävs.
  • Behöver du hjälp finns snabb svensk support att tillgå
 

Frågor och svar om chattassistenten

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis
barncancerfonden-1 arla-1 tikkurila-1 urochpenn fmmattsson-1 angelholm-2

Mer läsning

3 Min läsning
Kila Möbler

”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Hemglass

40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...

Läs inlägget kundberättelser
2 Min läsning
Arla

Effektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Lyssna på dina kunder

CX-experten Tanja Adell guidar dig igenom det snåriga ämnet Customer Experience och berättar hur du kan jobba för att skapa ...

Läs inlägget guider och material
1 Min läsning
Flens kommun

Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamledare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...

Läs inlägget kundberättelser
4 Min läsning
Carlsberg

Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Inrego

“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Ängelholms kommun

Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med ...

Läs inlägget kundberättelser
3 Min läsning
Bravida

“Kundo Mail gav oss helt nya förutsättningar för bättre samarbete” Med 7000 anställda bara i Sverige ställs höga krav på ...

Läs inlägget kundberättelser