1
Min läsning
Vi på Kundo är väldigt stolta över att för sjunde året i rad kunna presentera denna matiga rapport om ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
Med ett ärendehanteringssystem för kundservice får kundserviceteamet de bästa förutsättningarna för att smidigt kunna ...
Läs inlägget
kundobloggen
5
Min läsning
Nedan finner du några av de produktförbättringar som släpptes i Kundo under 2022 års sista kvartal!
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Nytt år betyder nya trender, rön och rekommendationer, så också när det kommer till kundservice. För att ge dig vår syn på ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och ...
Läs inlägget
kundberättelser
2
Min läsning
Nu kan ni direkt via Kundo mäta hur era kunder upplever den hjälp och service de fått i ärenden som kommit in via de två ...
Läs inlägget
produktnyheter
2
Min läsning
Språket ni använder påverkar vad kunderna känner för er. Om era texter är mer tydliga, blir det dessutom lättare för era ...
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Att möta en kund i sociala medier är en konst! När röstläge och kroppsspråk saknas kan det lätt bli missförstånd. Vad är det ...
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Vill du som är ledare för ett kundserviceteam bli bättre på att ge konkret feedback? Anmäl dig till vår halvdagsutbildning, ...
Läs inlägget
event och kurser
1
Min läsning
Har du också funderat över varför du manuellt behöver uppdatera Kundos dashboard varje gång en ny händelse har skett eller ...
Läs inlägget
produktnyheter
3
Min läsning
40-60% färre mail tack vare Kundo Hemglass är företaget som sedan 1968 spridit glass och glädje runt om i Sverige. Med den ...
Läs inlägget
kundberättelser
2
Min läsning
Nu tar vi nästa steg i vårt telefoni-erbjudande genom att integrera med en av Nordens största operatörer för ...
Läs inlägget
produktnyheter
2
Min läsning
Effektivare kundservice med Kundo hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning av ...
Läs inlägget
kundberättelser
1
Min läsning
Kunderna har allt högre förväntningar på de företag de väljer att handla hos och god kundservice har aldrig varit viktigare. ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Tisdag 28 mars kl 08.30-09.30
Läs inlägget
event och kurser
2
Min läsning
Vi har fått väldigt bra feedback på lanseringen av den nya versionen av be om hjälp-funktionen. Nu kommer ytterligare ...
Läs inlägget
produktnyheter
4
Min läsning
Vi lämnar en underbar sommar bakom oss och går in mot en minst lika härlig höst och vinterperiod! Som vanligt har de senaste ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
CX-experten Tanja Adell guidar dig igenom det snåriga ämnet Customer Experience och berättar hur du kan jobba för att skapa ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
I slutet av 2021 och början av 2022 samlade vi in data till den årliga kundtjänstrapporten. Vi samlade in cirka 150 svar ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Kundtjänst och kundtjänstbranschen har genomgått en stor förändring och digitalisering som utvecklas i rekordfart. Vi ser ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Vi har nu möjliggjort för er som använder Microsoft 365 att hantera mail i Kundo via er egen server!För utgående mail ...
Läs inlägget
produktnyheter
2
Min läsning
Kundos kunskapsbank är en plats där ni kan samla information och kunskap om er verksamhet och göra den sökbar och ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Får kunderna en bra upplevelse av att handla hos dig? Ser kundserviceteamet till att kunderna får en bra kundupplevelse? ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Sedan förut har det gått att länka till ett specifikt mail i en lång mailtråd eller till en viss kommentar i en forum-tråd. ...
Läs inlägget
produktnyheter
5
Min läsning
Sommaren är här med härligt solsken och värme! Vad är då bättre än att ta en läspaus och svalka sig med lite av det vi ...
Läs inlägget
produktnyheter
1
Min läsning
Det yttersta målet för de flesta kundserviceorganiastioner är att göra sina kunder nöjda. Något som inte alltid är ...
Läs inlägget
guider och material
3
Min läsning
Känner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Hög kundnöjdhet är idag avgörande för att lyckas, och på en marknad som präglas av allt hårdare konkurrens anser vi att ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamledare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur ...
Läs inlägget
kundberättelser
4
Min läsning
Både chefen och medarbetarna på Carlsberg drar nytta av Kundo Carlsberg är idag ett av Sveriges största bryggerier med ...
Läs inlägget
kundberättelser
1
Min läsning
Kundos Employee Net Promotor Score (eNPS) landar i år på 62. Vilket är ett enastående resultat enligt Jonatan Larsson som är ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Alldeles nyligen presenterade vi årets kundservicerapport med massvis av spännande insikter. Bland annat kunde vi se att ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Med kontor i både Stockholm och Oslo, och ett påbörjat intåg på den finska marknaden fortsätter Kundos expansion i en ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Precis som tidigare så har vi på Kundo även i år försökt ta reda på vad som händer i kundservicebranschen. Efter att ha ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Återigen har Kundo kollat av kundservicebranschen för att få reda på vilka trender och utmaningar som råder, hur branschen ...
Läs inlägget
guider och material
1
Min läsning
Kära Kundovän! Först och främst vill vi tacka dig för att du följer oss på Kundo. Det uppskattar vi mycket! 2021 har varit ...
Läs inlägget
kundobloggen
2
Min läsning
Black Friday och julhandeln närmar sig med stormsteg. Även om vi befinner oss i oroliga tider så förväntas ändå trycket på ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Kundo blir mer komplett med Kundo Calls. Snart kan ni också hantera era telefonsamtal i Kundo. Varje år skickar Kundo ut en ...
Läs inlägget
kundobloggen
1
Min läsning
Instagram fortsätter att växa som kanal för kundservice, och nu har det blivit dags för oss att välkomna den till Kundo ...
Läs inlägget
kundobloggen
3
Min läsning
“Ett roligt verktyg att arbeta i” Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
Kundo skapar värde på flera sätt åt Ängelholms kommun Ängelholm är kommunen som verkligen tar kundservice på allvar. Med ...
Läs inlägget
kundberättelser
4
Min läsning
Med Chattassistenten får kunderna ett val Vi har fått väldigt fin respons från kunder då de kan välja om de ska ställa en ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
Fler får svar direkt, tack vare forumet Emma Petersson arbetar sedan början av 2019 som medlemsvårdsansvarig och biträdande ...
Läs inlägget
kundberättelser
3
Min läsning
“Kundo Mail gav oss helt nya förutsättningar för bättre samarbete” Med 7000 anställda bara i Sverige ställs höga krav på ...
Läs inlägget
kundberättelser