Frukostseminariet Omgiven av glada kunder kommer till Göteborg

Gustav Tranback

Gustav Tranback

Brilliants och Kundos frukostseminarium ”Omgiven av glada kunder” har under året blivit en succé med föreläsningar både i Stockholm och Oslo – nu kommer vi till Göteborg. Den 27 november bjuder vi in till en frukost där vi pratar om hur bra kundservice och kundupplevelser skapar lyckligare kunder.

Under en god frukost erbjuder vi två inspirerande presentationer av Kundo och Brilliant. Talare är Kundos medgrundare och Head of Customer Experience, Björn Lilja, samt Brilliants sälj- och marknadschef Sara Gustafsson.

 

 

  • Tid: Kl. 08.00-10:00 (frukost från kl. 08.00 och start kl. 08.30)
  • När: Onsdag 27 november
  • Var: United Spaces, Östra Hamngatan 16 huvudentrén, Göteborg. Scrolla ner på ringklockan och ring United Spaces, ta hissen upp till våning 5.

Björn berättar om sina erfarenheter från tio års arbete med att bygga kundtjänstverktyg. Han ger tips om strategier för ökad kundnöjdhet och avslöjar vilka mål alla serviceorganisationer verkligen ska sträva efter.

Sara talar om hur Brilliant hjälper organisationer att bli bättre på att skapa bra kundupplevelser. Vad ska mätas, hur ska det mäts och vilka frågor ska vi ställa kunderna? Och det viktigast av allt, vad gör vi med resultatet?

Agenda:
08:00– Frukost
08:30 – Kundupplevelsen – Vad ska mätas, hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Viktigast av allt – vad gör vi med resultatet? (Sara)
09.00 – Diskussionsforum – Ta tillfället i akt att lyfta utmaningar du stöter på i din vardag och diskutera med andra i samma position
09:15 – Kundservice och kundnöjdhet – Målet alla serviceorganisationer borde ha och tips på strategier för att nå dit (Björn)
09:45 – Tid för frågor och mingel

Frukostseminariet är helt gratis, men antalet platser är begränsat. ANMÄL DIG HÄR!

Välkommen!