2

Nyheter i Kundo - juli till september

2021-10-04 Ylva Espling
 
 

Nu är det dags att blicka tillbaka på allt som hänt i Kundo det senaste kvartalet. Här är en sammanfattning av de förbättringar vi gjort under juli till september 2021. 

Värdefulla insikter med Kundbarometern

Ett ljusare och mer modernt Kundo

Olika kontaktformulär för olika e-postadresser

Exportera statistik för taggar

Se tilldelningar i Händelser

Små men viktiga förbättringar i Kundo

 

Värdefulla insikter med Kundbarometern

Som en del i vår AI-satsning har vi lanserat Kundbarometern för Kundo Mail. Kundbarometern analyserar automatiskt tonläget i alla mail som skickas till er och kan ge er värdefulla insikter! 

Ett ljusare och mer modernt Kundo

Kanske du har sett att Kundo ser lite annorlunda ut? Vi förnyar Kundo genom en ljusare, modernare design

Olika kontaktformulär för olika e-postadresser

I Kundo Knowledge och Kundo Help Center är det möjligt att lägga till kontaktformulär som era kunder kan kontakta er genom. Nu är det möjligt att skapa flera olika formulär som kan användas för att skicka mail till flera olika mailadresser.  

Exportera statistik för taggar

Nu är det möjligt att exportera tagg-statistiken i Kundo till Excel, precis som all annan statistik. Det ger er möjligheten att jobba vidare med tagg-statistiken och sprida den till andra i organisationen. 

Se tilldelningar i Händelser

För en tid sen introducerade vi Händelser i Kundo där det går att följa vad som hänt i ett ärende. Nu går det också att se när en konversation tilldelats till någon eller när en tilldelning tas bort. 

 

Små men viktiga förändringar i Kundo


  • Navigationen när man arbetar med Kundo i mobilen är förbättrad så att det är enklare att byta vy och se vilken vy en är inne i. 
  • Det är nu möjligt att sortera om vissa tabeller i statistiken så att man t ex kan välja om man vill se tabellen i bokstavsordning eller storleksordning. 
  • En röd prick dyker numera upp i Dashboarden när det finns flera obesvarade kommentarer, mail eller meddelanden. Det är en bra indikation på att det kan vara en konversation som är extra viktig att titta på. 
  • När en redaktör tas bort från Kundo tas den nu också bort som innehållsansvarig på alla guider i en kunskapsbank i Kundo Knowledge och Kundo Help center. Det är sen enkelt att filtrera fram alla guider som inte har någon innehållsansvarig för att se till att dessa tas hand om av någon annan. 
  • Vi har förbättrat upplevelsen för mobilanvändare när er kunskapsbank i Kundo Knowledge och Kundo Helpcenter ligger som en widget på er webbplats. Storleken på knappen blir nu mindre när besökaren scrollar ner på sidan och det är då mindre risk att den döljer viktig information på er webbplats. 
  • I Kundo Mail hamnar nu alltid flyttade mail i Obesvarat i den mottagande inkorgen, oavsett om mailet är besvarat eller inte i den förra mailkorgen. 
  • I Kundo Forum är det nu är det enklare att "möblera om" i ert forum. Ni kan nu enkelt ändra ordningen på kategorierna genom att dra och släppa dem i den ordning ni vill ha dom. 

 

 

 
 
 
2021-10-04 Ylva Espling
 
 
 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!