Tillgänglig kundservice dygnet runt med ett frågeforum

Minska antalet frågor till kundservice med ett eget kundforum! Med ett forum från Kundo erbjuder ni kundservice dygnet runt med era vanligaste frågor samlade i ett supportforum, allt på ett ställe. 

  • Tillgänglig kundservice dygnet runt
  • Ständigt aktuellt innehåll
  • Minskar antalet återkommande frågor

Tillgänglig självhjälp dygnet runt i ert kundforum

Forumet är tillgängligt för era besökare dygnet runt och enkelt tillgängligt i mobil, surfplatta och dator. Med ett eget frågeforum ser ni till att era kunder och besökare alltid kan hitta svar på sina frågor.

 
 

Kundforum med användargenererat innehåll

Forumet uppdateras enkelt när nya frågor ställs, och är därmed alltid aktuellt och relevant för just era besökare. Ert supportforum blir en levande FAQ som hela tiden fylls på med nya frågor och svar.

Supportforum med personlig kundservice

Skapa en ökad känsla av personlig närvaro, utan att det tar mer tid! Lär känna era kunder genom feedback, beröm och förbättringsförslag. Med ett kundforum får ni effektiviteten av färdiga frågor och svar utan att ni tummar på er personliga service.

 
Ett frågeforum som minskar återkommande frågor

Frågeforumet minskar snabbt återkommande frågor genom att göra vanliga svar och information tillgängligt för flera.

Verktyg för uppföljning och statistik

I Kundos plattform får ni överskådlig statistik som hjälper er att följa upp antal ärenden, vanliga frågor och förbättringsmöjligheter.

En molntjänst som inte kräver någon utveckling

Kundo är en molntjänst som uppdateras av oss. Allt för att ni ska kunna fokusera på att leverera service i världsklass.

Mer än en plattform

Vi vet att det krävs mer än en bra plattform för att skapa effektiv kundservice som leder till nöjda kunder. Därför har vi utvecklat vårt erbjudande till att  inkludera allt som behövs för att hjälpa er att lyckas!

 

Personlig service

För att ni ska få ut maximalt värde av Kundo tilldelas ni en egen Success Manager som hjälper er att lyckas! Utöver hjälp vid uppstart och utbildning av hela ert team finns er Success Manager alltid tillgänglig för att svara på era frågor.

Läs mer om vår service
Kurser

Som komplement till vår produkt anordnar vi tillsammans med våra samarbetspartners kurser i hur ni bäst möter kunden i de digitala kanalerna. Vi har exempelvis kurser för kundservice i chatt och sociala medier.

Läs mer om våra kurser
Expertis

Vilka är de senaste rönen och trenderna i branschen? Hur arbetar andra? Vi på Kundo jobbar hela tiden hårt för att hjälpa er att ta del av allt spännande som händer i kundservicebranschen. Vi ger er råd, kunskap och inspiration.

Läs mer om vår expertis