Blogg 27 feb 2024 Framtidens kundservice: Self service öppnar nya dörrar Utforska varför self service inte bara är en trend, utan en nödvändighet för företag som vill... Read more →
Webinar 14 feb 2024 Kundservice i Norden 2024 För åttonde året i rad har vi tagit tempen på kundservicebranschen. I detta webbinar utforskar vi... Read more →
Webinar 02 feb 2024 Framtidens kundservice är self service Automatisering och självbetjäning blir allt vanligare verktyg för kundserviceteam - och vinnarna... Read more →
Rapporter 01 feb 2024 Kundservice i Norden 2024 Vi på Kundo är väldigt stolta och glada över att få dela med oss av resultaten från vår stora... Read more →
Nyheter 21 dec 2023 Kundo gör ytterligare en stjärnrekrytering till ledningen - Sanna Fransson blir ny Chief Customer Officer Sanna kommer in på Kundo från storsatsningen Volvo Car Mobility. Med sig i bagaget har hon hur man... Read more →
Guider 08 dec 2023 Din guide till datadriven kundservice Vill du effektivisera din kundservice och öka kundnöjdheten? Då är ett viktigt steg att börja mäta... Read more →
Nyheter 24 nov 2023 Utmanaren Kundo tar nästa steg på tillväxtresan − värvar Sara Manding Holm som Chief Product Officer Sara Manding Holm, tidigare CPO på MyNewsdesk ska driva innovation för framtidens kundservice som... Read more →
Webinar 16 nov 2023 Optimera din kundservice med statistik och kundinsikter Börja mät din kundservice och lär känna dina kunder! Med värdefulla insikter kan du öka din... Read more →
Nyheter 15 nov 2023 Framtidens kundtjänst: Här är trenderna Har du missat artikeln i DI där Sofia Alexus, VD på Kundo, delar med sig av trenderna för... Read more →