Hög kundnöjdhet när Kundo summerar 2020
”Ett hjälpsamt företag som vill kunderna väl”. Det är bara ett av många positiva svar vi fått på våra regelbundna ...
Läs inlägget kundobloggenKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på förslag? Får de anställda vara dem de är? Ofta ser verkligheten annorlunda ut än man tror och de anställda kanske inte känner den psykologiska trygghet du som ledare tror att de ...
”Ett hjälpsamt företag som vill kunderna väl”. Det är bara ett av många positiva svar vi fått på våra regelbundna ...
Läs inlägget kundobloggen“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ...
Läs inlägget kundobloggenAtt bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och lösningar. Men dessa ...
Läs inlägget kundobloggenCustomer Experience, eller CX, är ett begrepp som börjat användas allt flitigare under det senaste året. Med vad betyder det ...
Läs inlägget kundobloggenVi släpper nu in de första testkunderna för Kundbarometern, vårt automatiska verktyg för att analysera tonläget i alla era ...
Läs inlägget kundobloggenBra kundsupport skapar lojalitet, merförsäljning och billig marknadsföring. Här förklarar vi vikten av en bra kundupplevelse ...
Läs inlägget kundobloggenFör lite drygt ett år sedan, närmare bestämt hösten 2019, tillträdde Rasmus Kjellman som ny vd för Kundo. Att det var ett ...
Läs inlägget kundobloggenFör förstagångsköparen av verktyg för kundservice, helpdesk och ärendehantering märker vi ofta en osäkerhet i vilken typ av ...
Läs inlägget kundobloggenNu påbörjar vi på Kundo en storsatsning inom AI för att förenkla arbetet inom kundservice! Vi fick ett samtal med Emil ...
Läs inlägget kundobloggen