Hur skiljer sig B2B-kundservice mot B2C
När man pratar om kundservice så är det lätt att tankarna dras till privatpersoner som kontaktar företag om varor de köpt i ...
Läs inlägget kundobloggenAtt mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo genom att erbjuda en integration med Quicksearch.
När man pratar om kundservice så är det lätt att tankarna dras till privatpersoner som kontaktar företag om varor de köpt i ...
Läs inlägget kundobloggenChatt som kundservicekanal blir allt vanligare. Många kunder har nästan kommit att förvänta sig att företag erbjuder den ...
Läs inlägget kundobloggenDe flesta organisationer erbjuder såklart någon form av FAQ eller kunskapsdatabas publikt mot sina kunder. Men även ...
Läs inlägget kundobloggenGemensamt för många löneavdelningar är att man hanterar mycket inkommande frågor från anställda via e-post. Särskilt under ...
Läs inlägget kundobloggenI tuffa tider som denna är det välbehövligt med lite positiv bekräftelse i form av strålande resultat. I och med ...
Läs inlägget kundobloggenVad är kundservice? Många av oss skulle nog svara att det handlar om att hantera och besvara frågor från kunder hos ...
Läs inlägget kundobloggenCoronaviruset har satt både privatlivet och arbetslivet ur spel för de allra flesta. Enligt en rapport gjord av Harvard ...
Läs inlägget kundobloggenKring Kundos produkter samlas dagligen över 300 kundserviceorganisationer av alla olika storlekar och från alla olika ...
Läs inlägget kundobloggenHär skriver Björn Lilja, en av Kundos grundare, om en av företagets viktigaste framgångsfaktorer. Hur man skapar en kultur ...
Läs inlägget kundobloggen