Hantera telefonsamtal direkt i Kundo
Varje år skickar Kundo ut en undersökning till kundservicechefer. En av frågorna är vilka kanaler...
Varje år skickar Kundo ut en undersökning till kundservicechefer. En av frågorna är vilka kanaler...
Instagram fortsätter att växa som kanal för kundservice, och nu har det blivit dags för oss att...
Att underbygga förändringar och beslut med insikter och data kan tyckas självklart. Men det är...
Det är nog få som har missat den pågående diskussionen kring huruvida AI-funktionen chattbot är en...
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar...
I serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar...
Att mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi...
Hos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva...
Som ytterligare ett steg i Kundos pågående tillväxtresa fortsätter bolaget att stärka upp sin...