Årsredovisningen bekräftar - fortsatt stark tillväxt hos Kundo
I tuffa tider som denna är det välbehövligt med lite positiv bekräftelse i form av strålande resultat. I och med ...
Läs inlägget kundobloggenKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på förslag? Får de anställda vara dem de är? Ofta ser verkligheten annorlunda ut än man tror och de anställda kanske inte känner den psykologiska trygghet du som ledare tror att de ...
I tuffa tider som denna är det välbehövligt med lite positiv bekräftelse i form av strålande resultat. I och med ...
Läs inlägget kundobloggenVad är kundservice? Många av oss skulle nog svara att det handlar om att hantera och besvara frågor från kunder hos ...
Läs inlägget kundobloggenCoronaviruset har satt både privatlivet och arbetslivet ur spel för de allra flesta. Enligt en rapport gjord av Harvard ...
Läs inlägget kundobloggenKring Kundos produkter samlas dagligen över 300 kundserviceorganisationer av alla olika storlekar och från alla olika ...
Läs inlägget kundobloggenHär skriver Björn Lilja, en av Kundos grundare, om en av företagets viktigaste framgångsfaktorer. Hur man skapar en kultur ...
Läs inlägget kundobloggenFreshdesk är en av de största internationella aktörerna för kundservice- och ärendehanteringsystem. Freshdesk (numera ...
Läs inlägget kundobloggenCoronakrisen tvingade Stockholms universitet att snabbt och drastiskt ställa om till ett digitalt öppet hus. Marie ...
Läs inlägget kundobloggenUnder mars månad strömmade det in över 30 000 nya medlemmar och en mängd oroliga frågor till Akademikernas a-kassa. ...
Läs inlägget kundobloggenChattassitenten guidar era kunder till rätt svar så fort de vill chatta med er. Genom att kombinera chattens tillgänglighet ...
Läs inlägget kundobloggen