”Mät mindre och agera mer”
Att hjälpa organisationer att frigöra potentialen i varje medarbetare. Det är ledorden företaget Brilliant lever efter. Med ...
Läs inlägget kundobloggen“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att de två orden används så ofta tillsammans avslöjar att vi har ett ganska snävt perspektiv på kundservice. Viljan att skapa en mer effektiv kundservice indikerar att vi vill spara kostnader kopplade ...
Att hjälpa organisationer att frigöra potentialen i varje medarbetare. Det är ledorden företaget Brilliant lever efter. Med ...
Läs inlägget kundobloggenInlägget nedan är ett gästinlägg från Amanda Back på SEO-företaget Viseo Att bygga en kunskapsbank är en möjlighet att jobba ...
Läs inlägget kundobloggenMed ökad försäljning kombinerat med en stenhård deadline för när kunderna måste få sina varor kan kundservicearbetet inför ...
Läs inlägget kundobloggenSom ett digitalt produktbolag är vi på Kundo självklart alltid nyfikna på ny teknik. Att ligga i teknikens framkant blir en ...
Läs inlägget kundobloggenUtmaningarna vid köp av ett nytt kundserviceverktyg kan vara många. Allt från att hitta rätt verktyg och involvera resten av ...
Läs inlägget kundobloggenIbland kan det var nödvändigt att din kund legitimerar sig för att kundservice ska kunna ta hans eller hennes ärende vidare. ...
Läs inlägget kundobloggenBrilliants och Kundos frukostseminarium ”Omgiven av glada kunder” har under året blivit en succé med föreläsningar både i ...
Läs inlägget kundobloggenTrenden är tydlig. Kundservice blir en viktigare och viktigare del av svenska organisationer. Det är en utveckling vi ...
Läs inlägget kundobloggenGenom att dela upp er kundservice i det som brukar kallas first och second line support kan ni lättare och mer effektivt ...
Läs inlägget kundobloggen