Nyttan med en intern kunskapsdatabas i er kundservice
De flesta organisationer erbjuder såklart någon form av FAQ eller kunskapsdatabas publikt mot sina kunder. Men även ...
Läs inlägget kundobloggenKundos styrelse har utnämnt Sofia Alexus till verkställande direktör med tillträdesdag 1 maj 2023.
De flesta organisationer erbjuder såklart någon form av FAQ eller kunskapsdatabas publikt mot sina kunder. Men även ...
Läs inlägget kundobloggenGemensamt för många löneavdelningar är att man hanterar mycket inkommande frågor från anställda via e-post. Särskilt under ...
Läs inlägget kundobloggenI tuffa tider som denna är det välbehövligt med lite positiv bekräftelse i form av strålande resultat. I och med ...
Läs inlägget kundobloggenVad är kundservice? Många av oss skulle nog svara att det handlar om att hantera och besvara frågor från kunder hos ...
Läs inlägget kundobloggenCoronaviruset har satt både privatlivet och arbetslivet ur spel för de allra flesta. Enligt en rapport gjord av Harvard ...
Läs inlägget kundobloggenKring Kundos produkter samlas dagligen över 300 kundserviceorganisationer av alla olika storlekar och från alla olika ...
Läs inlägget kundobloggenHär skriver Björn Lilja, en av Kundos grundare, om en av företagets viktigaste framgångsfaktorer. Hur man skapar en kultur ...
Läs inlägget kundobloggenFreshdesk är en av de största internationella aktörerna för kundservice- och ärendehanteringsystem. Freshdesk (numera ...
Läs inlägget kundobloggenCoronakrisen tvingade Stockholms universitet att snabbt och drastiskt ställa om till ett digitalt öppet hus. Marie ...
Läs inlägget kundobloggen