Guider 03 maj 2023 Därför ska du satsa på kundservice i tuffa tider Vi lyfter fram fem själ till att det är extra viktigt att satsa på kundservice i en lågkonjunktur.... Read more →
Rapporter 17 mar 2023 Kundservice i Norden 2023 Läs vår senaste rapport om de trender och insikter som råder i kundservicebranschen i Norden 2023. Read more →
Blogg 15 feb 2023 Bästa systemet för ärendehantering? Vi guidar dig rätt! Upptäck hur ett ärendehanteringssystem för kundservice kan hjälpa dig att effektivt hantera alla... Read more →
Blogg 01 jan 2023 Self-service: Din väg till nöjdare kunder och medarbetare En stor utmaning för kundserviceteam är återkommande frågor som både tar tid och skapar omotiverade... Read more →
Webinar 28 nov 2022 Ärendehantering i Kundo Love går igenom fördelarna med ett ärendehanteringssystem utvecklat för kundservice och visar upp... Read more →
Webinar 02 nov 2022 Så arbetar Arla för att effektivisera sin kundservice Se webbinariet när Christina Bröthlin delar med sig om insikter, tips och erfarenheter om hur Arla... Read more →
Guider 02 nov 2022 Expertens bästa råd för en lyckad kundservicestrategi Kundservicestrategi har aldrig varit viktigare för nöjda kunder. I den här guiden får du 5 viktiga... Read more →
Guider 05 okt 2022 Lyssna på dina kunder I den här guiden förklarar CX-experten Tanja Adell ämnet Customer Experience och hur du kan jobba... Read more →
Guider 21 sep 2022 Expertens 5 spådomar om framtidens kundupplevelser I vår numera digitala värld gäller det att hänga med och konstant utveckla sin verksamhet. Läs vår... Read more →