Så väljer du rätt kontaktcenterlösning
Det blir allt vanligare att använda en kontaktcenterlösning för att samla, förenkla och...
Det blir allt vanligare att använda en kontaktcenterlösning för att samla, förenkla och...
”Ett hjälpsamt företag som vill kunderna väl”. Det är bara ett av många positiva svar vi fått på...
“Effektiv kundservice”. Det är två ord som ofta hänger samman när vi pratar om vår kundservice. Att...
Att bedriva någon form av servicefunktion kommer ofta med liknande utmaningar, arbetssätt och...
Customer Experience, eller CX, är ett begrepp som börjat användas allt flitigare under det senaste...
Vi släpper nu in de första testkunderna för Kundbarometern, vårt automatiska verktyg för att...
Bra kundsupport skapar lojalitet, merförsäljning och billig marknadsföring. Här förklarar vi vikten...
För lite drygt ett år sedan, närmare bestämt hösten 2019, tillträdde Rasmus Kjellman som ny vd för...
För förstagångsköparen av verktyg för kundservice, helpdesk och ärendehantering märker vi ofta en...