Skapa en analyskultur i er kundserviceorganisation
Att underbygga förändringar och beslut med insikter och data kan tyckas självklart. Men det är långt ifrån alla som arbetar ...
Läs inlägget kundobloggenKänner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och lyssnar man och agerar på förslag? Får de anställda vara dem de är? Ofta ser verkligheten annorlunda ut än man tror och de anställda kanske inte känner den psykologiska trygghet du som ledare tror att de ...
Att underbygga förändringar och beslut med insikter och data kan tyckas självklart. Men det är långt ifrån alla som arbetar ...
Läs inlägget kundobloggenDet är nog få som har missat den pågående diskussionen kring huruvida AI-funktionen chattbot är en bra idé när det kommer ...
Läs inlägget kundobloggenI serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Martin Freij om sitt ...
Läs inlägget kundobloggenI serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Annika Lindstedt om sitt ...
Läs inlägget kundobloggenI serien “Vi på Kundo” möter vi några av våra engagerade medarbetare från olika team. Här berättar Christine Petersson-Öberg ...
Läs inlägget kundobloggenAtt mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenHos de största företagen finns ofta både budget, strukturkapital och lång erfarenhet av att driva professionell kundservice. ...
Läs inlägget kundobloggenSom ytterligare ett steg i Kundos pågående tillväxtresa fortsätter bolaget att stärka upp sin styrelse. Nu tillsätter Kundo ...
Läs inlägget kundobloggenDet blir allt vanligare att använda en kontaktcenterlösning för att samla, förenkla och effektivisera sin kundservice. I den ...
Läs inlägget kundobloggen