Guider 13 sep 2024 Skapa en lyckad kundservicestrategi: 5 avgörande faktorer i en dynamisk tid Den här guiden ger dig konkreta tips och rekommendationer för hur du skapar en framgångsrik... Read more →
Nyheter 12 jun 2024 Feedback som är kul – Boosta ditt team och öka kundnöjdheten Med CSAT får du värdefulla insikter för att förbättra feedback och coachning. Read more →
Webinar 11 jun 2024 Framtidens kundservice: AI-genererad Self service Är du redo att ta klivet in i den fjärde industriella revolutionen? I en era där teknologi... Read more →
Guider 10 jun 2024 AI-driven kundservice: Från vision till verklighet I denna guide får du matiga insikter och tips om hur du kan påbörja din resa mot smartare och mer... Read more →
Guider 17 apr 2024 Så skapar du en kostnadseffektiv kundservice som ger nöjdare kunder Det behöver inte vara ett komplicerat eller tidskrävande projekt att förbättra sin kundservice. Med... Read more →
Webinar 10 apr 2024 Utforska AI - möjligheter och utmaningar inom kundservice I det här webbinariet utforskar vi det dynamiska landskapet av artificiell intelligens (AI) och de... Read more →
Blogg 05 mar 2024 Kundo − Ett nära och enklare alternativ till Zendesk Kundo är en helhetsleverantör för digital kundservice och erbjuder, precis som Zendesk, stöd för... Read more →
Blogg 27 feb 2024 Framtidens kundservice: Self service öppnar nya dörrar Utforska varför self service inte bara är en trend, utan en nödvändighet för företag som vill... Read more →
Webinar 14 feb 2024 Kundservice i Norden 2024 För åttonde året i rad har vi tagit tempen på kundservicebranschen. I detta webbinar utforskar vi... Read more →