Psykologisk trygghet i kundserviceteamet
Känner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och...
Känner ditt kundserviceteam sig psykologiskt trygga? Är det okej att ta upp svåra frågor och...
Kundos Employee Net Promotor Score (eNPS) landar i år på 62. Vilket är ett enastående resultat...
Alldeles nyligen presenterade vi årets kundservicerapport med massvis av spännande insikter. Bland...
Med kontor i både Stockholm och Oslo, och ett påbörjat intåg på den finska marknaden fortsätter...
Precis som tidigare så har vi på Kundo även i år försökt ta reda på vad som händer i...
Black Friday och julhandeln närmar sig med stormsteg. Även om vi befinner oss i oroliga tider så...
Varje år skickar Kundo ut en undersökning till kundservicechefer. En av frågorna är vilka kanaler...
Instagram fortsätter att växa som kanal för kundservice, och nu har det blivit dags för oss att...
Att underbygga förändringar och beslut med insikter och data kan tyckas självklart. Men det är...