1 MIN LÄSNING

Kurs 22/3: Kundbemötande i chatt

2022-11-29 Beatrix Jernberg
 
 

Kundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice! Men vi vet också att det finns några saker man behöver tänka igenom för att kommunikationen i chatten ska möta – eller ännu hellre överträffa! – kundernas förväntningar.

Om kursen
Kundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice. Men även för den som är van att kommunicera med kunder i andra kanaler finns det några saker man behöver tänka igenom för att kommunikationen i chatten ska möta – eller överträffa – kundens förväntningar.Oavsett om du är nybörjare eller en rutinerad chattare i kundservice hjälper den här utbildningen dig att öka förståelsen för kanalens speciella förutsättningar. Du får många praktiska tips för hur du levererar en bra kundupplevelse i chatt.

Kursens innehåll
Att tänka på när ni startar upp chatten
• 5 steg till bra kundkommunikation i chatt
• Hur du använder ord för att skapa rätt känsla
• Så bemöter du bäst arga kunder

Tid: kl. 13:00 -16:00
Format: Digitalt

Kursen hålls av Isabella Samuelsson från Welingo.

För vem passar kursen?
Under utbildningen varvar vi teori och exempel med praktiska övningar. Efter utbildningens slut kommer du ha ökat din kunskap kring hur du skapar en bra kundupplevelse i chatt och vad du behöver träna vidare på för att bli ännu vassare.

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på events@kundo.se.

Vad kostar det?
För dig som kundo hos Kundo erbjuds 3 friplatser per företag och år, därefter kostar en kursplats 2 500 kr per person och tillfälle.
Vill du veta hur många kostnadsfria platser du har kvar, fråga oss gärna! 

För dig som ännu inte är kund hos Kundo är priset 2 900 kr per person och tillfälle.

Kostnadsfri avbokning kan ske 11 dagar innan kursen äger rum, därefter debiteras hela beloppet för kursen eller en gratisplats förbrukas.

 
 
 
2022-11-29 Beatrix Jernberg
 
 

 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!