1 MIN LÄSNING

Kurs 24/3: Ledarskap - feedback

2022-11-25 Beatrix Jernberg
 
 

Vill du som är ledare för ett kundserviceteam bli bättre på att ge konkret feedback? Anmäl dig till vår halvdagsutbildning, där får du verktyg för och praktisk träning i att leverera positiv och konstruktiv feedback. 

Om kursen
Som ledare är förmågan att kunna ge konkret feedback din kanske allra viktigaste tillgång. När du ger feedback som är lätt för mottagaren att ta till sig, oavsett om den avser något som redan är bra eller något som kan förbättras, kan du utveckla både medarbetare och verksamheten.

I den här utbildningen får du öva på hur du ger bra feedback, oavsett om du är ny i din
roll eller om du varit med länge och vill spetsa dina kunskaper. Under utbildningen varvar vi teori och exempel med praktisk träning.

Kursens innehåll
• Vad ska jag ge feedback på?
• Hur formulerar jag tydlig feedback?
• Hur säger jag till när något inte funkar bra?

Tid: kl. 09:00 -12:00
Format: Digitalt

Vi vill att det ska finnas gott om utrymme för deltagarna att få svar på sina frågor och diskutera gemensamma utmaningar, därför har vi begränsat antalet platser.

Kursen hålls av Isabella Samuelsson från Welingo.

För vem passar kursen?
För dig som vill spetsa dina kunskaper om hur man leder sitt kundserviceteam på bästa sätt.

Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på events@kundo.se.

Vad kostar det?
För dig som kundo hos Kundo erbjuds 3 friplatser per företag och år, därefter kostar en kursplats 2 500 kr per person och tillfälle.
Vill du veta hur många kostnadsfria platser du har kvar, fråga oss gärna! 

För dig som ännu inte är kund hos Kundo är priset 2 900 kr per person och tillfälle.

Kostnadsfri avbokning kan ske 11 dagar innan kursen äger rum, därefter debiteras hela beloppet för kursen eller en gratisplats förbrukas.

 
 
 
2022-11-25 Beatrix Jernberg
 
 

 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!