Kurs 12/3: Skrivteknik & kundbemötande
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurserUtöver utbildningar i vår produkt erbjuder vi kurser inom efterfrågade områden som vi vet är centrala för att skapa en modern och framgångsrik kundservice i digitala kanaler. Varje år utbildar vi hundratals medarbetare inom kundservice och support i ett bättre digitalt kundmöte!
Som kund till oss har du alltid 5 platser per år till våra kurser helt kostnadsfritt!
Språket ni använder påverkar vad kunderna känner för er! Ett tydligt svar gör det också lättare för mottagaren att ta till sig och agera på informationen. Välskrivna svar i kundservice ökar alltså kundnöjdheten, minskar mängden onödiga följdfrågor och effektiviserar er service. Den här utbildningen hjälper er att spetsa skrivkunskaperna och lär er bemöta era kunder på ett bra sätt.
Att möta en kund i sociala medier är en konst! När röstläge och kroppsspråk saknas kan det lätt bli missförstånd. Vad är det viktigaste att tänka på vad gäller nöjda kunder? Vad svarar man på beska kommentarer och kränkande smileys? Och hur hanterar man gnällspikar och troll på bästa vis?
Kundservice via chatt är efterfrågat av både kunder och kundservice! Men vi vet också att många känner osäkerhet inför denna snabba och delvis nya kanal. Vilka krav ställs på organisation och verktyg, och vilka förväntningar har kunderna?
Vill du maximera nyttan med Färdiga svar? Svara med högre kvalitet, effektivitet och enhetlighet? Välkommen till Kundos skrivarstuga! Förbättra era viktigaste texter: färdiga svar, och färdiga stycken, som ni använder varje gång någon ställer en viss fråga.
Gemensamt för alla våra kurser är att vi hjälper er att skapa nöjdare kunder samtidigt som ni bibehåller eller ökar effektiviteten i er kundservice.
Vi har ett nära samarbete med lokala och nordiska partners. Tillsammans kan vi erbjuda utbildning och service inom hela kundserviceområdet. Har ni särskilda behov och önskemål skräddarsyr vi gärna utbildning och kurser för er organisation. Kontakta oss ifall du vill veta mer!
Utbildning i skrivteknik och kundbemötande
Läs inlägget event och kurserFör femte gången har vi på Kundo tagit temperaturen på kundservicebranschen. Den här gången har vi valt att även titta ...
Läs inlägget guider och materialAtt mäta hur kunderna upplever er service är avgörande för att utveckla er kundservice. Nu gör vi detta ännu enklare i Kundo ...
Läs inlägget kundobloggen