kundberattelser

Zinzino

Zinzino har idag en supportfunktion uppdelad i två delar. En för kunder och en för deras tusentals återförsäljare. För att få det dagliga arbetet att fungera använder de flera av Kundos produkter. Läs om hur Zinzino använder Kundo Forum, Mail, Chat och Knowledge för att effektivisera och förbättra ...

 
 

Läs våra kundberättelser

1 Min läsning
Barncancerfonden

Till Barncancerfondens givarservice kommer det ofta upp till 70 mail per dag. Med hjälp av Kundo Mail har man tagit bort ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Byggfabriken

Byggfabriken ser kundkontakten och närvaron som en av de viktigaste delarna av deras e-handel. Som den snabbast växande ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Arla

Med över 800 inkommande mail i månaden bestämde sig Arla för att hitta en lösning där kunderna själva kunde hitta svar på ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Auctionet

Tidigare arbetade man i ett vanligt e-postprogram för att besvara kundernas frågor. I takt med att antalet ökade växte ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Forex Forum

Hur effektiviserar man mötet med en målgrupp som är van vid att ringa samtidigt som kraven hos den yngre generationen ...

Läs inlägget kundberättelser
1 Min läsning
Jordbruksverket

Hos Jordbruksverket är Kundo Forum uppskattat av både kunder och personal. Och dialogen har blivit bättre och mer personlig.

Läs inlägget kundberättelser

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!