kundberattelser

Kila Möbler

”Med dagens volym hade Outlook inte fungerat” Kila Möbler har sedan starten 1978 specialiserat sig på trädgårdsmöbler och sängar. Från att ha varit en fysisk butik som främst riktade sig mot de närbelägna städerna Nyköping, Katrineholm och Norrköping medförde öppnandet av e-handeln 2008 att hela ...

 
 

Läs våra kundcase

3 Min läsning
Coala Life

Kundbasen växer utan ökning av antalet ärenden Coala Life är MedTech bolaget som hjälper dig att hålla koll på hjärtat. ...

Läs mer kundberättelser
3 Min läsning
Steamery

Kundo möjliggör kraftig tillväxt med fortsatt hög servicenivå Med klädvård i fokus har Steamery blivit en allt större aktör ...

Läs mer kundberättelser
2 Min läsning
SKB

Kunskapsbanken är navet i SKBs serviceorganisation Som Stockholms största privata hyresrättsaktör med 90 000 medlemmar har ...

Läs mer kundberättelser
3 Min läsning
Tyresö Bostäder

När lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla. För Tyresö Bostäder är det viktigt att boendet och ...

Läs mer kundberättelser
2 Min läsning
Barncancerfonden

Mindre krångel och snabbare personliga svar hos Barncancerfonden Till Barncancerfondens givarservice kommer det ofta upp ...

Läs mer kundberättelser
2 Min läsning
Byggfabriken

Kundservice är en viktig del av Byggfabrikens e-handel Byggfabriken är den lite alternativa järn- bygg- och ...

Läs mer kundberättelser

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!