kundberattelser

Flens kommun

Vi har pratat med Sanna Öhlin som är teamleadare för Flens kommuns kontaktcenter om hur de har byggt upp sin avdelning, hur de gjort sig mer tillgängliga samt vilka fördelar hon ser med att använda Kundo. Läs hennes berättelse här!

 
 

Läs våra kundberättelser

3 Min läsning
Tyresö Bostäder

När lyhördhet och respekt samsas blir mötet trevligt för alla. För Tyresö Bostäder är det viktigt att boendet och ...

Ladda ner kundberättelser
2 Min läsning
Barncancerfonden

Mindre krångel och snabbare personliga svar hos Barncancerfonden Till Barncancerfondens givarservice kommer det ofta upp ...

Ladda ner kundberättelser
2 Min läsning
Byggfabriken

Kundservice är en viktig del av Byggfabrikens e-handel Byggfabriken är den lite alternativa järn- bygg- och ...

Ladda ner kundberättelser
2 Min läsning
Arla

Effektivare kundservice med Kundo Forum hos Arla Bara några veckor efter att Arla lanserat sitt forum såg man en minskning ...

Ladda ner kundberättelser
2 Min läsning
Auctionet

Kontroll och skalbarhet i kundservice hos Auctionet Auctionet är ett snabbväxande digitalt företag som mer än dubblat sin ...

Ladda ner kundberättelser
2 Min läsning
Forex Forum

Färre frågor till FOREX kundservice med Kundo Forum Kundmötet ska alltid vara hjärtat hos FOREX Bank. Men hur effektiviserar ...

Ladda ner kundberättelser

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!