kundberattelser

Inrego

Inrego är företaget med målet att förlänga livslängden på IT-produkter. Genom att köpa in, renovera och sälja datorer och telefoner skapar de en cirkulär ekonomi och maximerar återanvändningen av produkterna. Jakob Stillman är efter snart sex år på företaget kundcenterchef för den nordiska ...

 
 

Läs våra kundberättelser

1 Min läsning
Byggfabriken

Byggfabriken ser kundkontakten och närvaron som en av de viktigaste delarna av deras e-handel. Som den snabbast växande ...

Ladda ner kundberättelser
1 Min läsning
Arla

Med över 800 inkommande mail i månaden bestämde sig Arla för att hitta en lösning där kunderna själva kunde hitta svar på ...

Ladda ner kundberättelser
1 Min läsning
Auctionet

Tidigare arbetade man i ett vanligt e-postprogram för att besvara kundernas frågor. I takt med att antalet ökade växte ...

Ladda ner kundberättelser
1 Min läsning
Forex Forum

Hur effektiviserar man mötet med en målgrupp som är van vid att ringa samtidigt som kraven hos den yngre generationen ...

Ladda ner kundberättelser
1 Min läsning
Jordbruksverket

Hos Jordbruksverket är Kundo Forum uppskattat av både kunder och personal. Och dialogen har blivit bättre och mer personlig.

Ladda ner kundberättelser
1 Min läsning
DNA

Kundo Forum har hjälpt den finska mobiloperatören DNA att upptäcka problem mycket snabbare och skapat förståelse och nya ...

Ladda ner kundberättelser

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, inspiration och nyheter kring kundservice!