Snabbare access till "actions" för ett inlägg
I alla våra produkter finns en "kugghjulsmeny" som används för att komma åt specialactions för ett inlägg. Det kan handla om ...
Läs inlägget produktnyheterDags att sammanfatta vad som har hänt i Kundo under det senaste kvartalet. Här är alla highlights från oktober till december 2020.
I alla våra produkter finns en "kugghjulsmeny" som används för att komma åt specialactions för ett inlägg. Det kan handla om ...
Läs inlägget produktnyheterNu lanserar vi möjligheten att skicka kunderna till en annan kanal när chatten är offline. Det gör att ni kan ha en ...
Läs inlägget produktnyheterNu har vi lanserat flera förbättringar i hur statistiken fungerar. Det går att jämföra olika perioder, att se sidvisningar ...
Läs inlägget produktnyheterDags att sammanfatta allt nytt som hänt i Kundos produkter under det första kvartalet 2020.
Läs inlägget produktnyheterI Kundo kan alla redaktörer skapa nya taggar. Vi har förstått att det ibland kan ställa till problem. Antalet taggar kan ...
Läs inlägget produktnyheterNu har vi gjort det enklare både att skicka in en fråga och att hitta svar på sin fråga i Kundo Forum. Det sparar tid för ...
Läs inlägget produktnyheterVi har nu ändrat så att användare kan skriva in sin fråga redan i Kundo Chat:s "entré", innan chatten startar. Det gör det ...
Läs inlägget produktnyheterNu går det att ha konversationer med experter/sakkunniga utanför Kundo direkt inifrån Kundo. Hela konversationen syns ...
Läs inlägget produktnyheterDet går nu att aktivera köhantering i Kundo Chat. Det gör att ni kan klara av toppar i chattvolymerna, utan att missa ...
Läs inlägget produktnyheter