Integration med Emarsys
Idag är behovet av att jobba i flera verktyg för att få en bild över exempelvis kundens historik en av de stora utmaningarna ...
Läs inlägget produktnyheterNu kan ni direkt via Kundo mäta hur era kunder upplever den hjälp och service de fått i ärenden som kommit in via de två vanligaste kanalerna - chatt och mail!
Idag är behovet av att jobba i flera verktyg för att få en bild över exempelvis kundens historik en av de stora utmaningarna ...
Läs inlägget produktnyheterArtvise är ett populärt verktyg för främst kommuner och myndigheter som bl.a. använder det för dokumenthantering och ...
Läs inlägget produktnyheterBe om hjälp är en funktion som används när man behöver fråga en person som inte har Kundo-konto om något. Nu förbättrar vi ...
Läs inlägget produktnyheterUpplever du också att du saknar överblick över de frågor era kunder ställer i alla era kanaler? Du är inte ensam! Att kunder ...
Läs inlägget produktnyheterNu lanserar vi flera förbättringar i hur man kan jobba med ärenden i Kundo. Det handlar om både förbättrade ...
Läs inlägget produktnyheterNu är det dags att presentera ett axplock av de produktförbättringar vi lanserat under årets första kvartal!
Läs inlägget produktnyheterNu kan du svara på Instagram-meddelanden via Kundo! Kanalen läggs till med några klick och dyker upp bland alla andra ...
Läs inlägget produktnyheterNär vi nu tagit klivet in i 2022 är det dags att sammanfatta de produktförbättringar vi släppte under det sista kvartalet ...
Läs inlägget produktnyheterVi vet att telefoni är en viktig kanal för många av er och nu kan ni äntligen hantera era telefonsamtal i Kundo - utan att ...
Läs inlägget produktnyheter